הפרויקט להגשמת חלומות לניצולי שואה

מאות ניצולים שחיים עמנו עדיין לא הגשימו את כל חלומם, לשם כך אל"מ רונית לב, מקדישה את חייה לפרויקט מיוחד שעושה הכל על מנת להגשים אותם

זמן צפייה: 05:23

הם לא מבקשים ממנה דברים גדולים, רק שנפזר מעט אושר על חייהם. "כל חיי נרתעתי לשמוע סיפורים על השואה, מאוד היה לי קשה להתמודד עם ההיסטוריה הקשה. רק לפני שנתיים וחצי החלטתי לעשות את המסע לפולין", מספרת אל"מ במיל' רונית לב, יוזמת ומובילה פרויקט להגשמת חלומות לניצולי שואה. "מאז החלטתי שאני הולכת להגשים להם חלומות קטנים כי כל כך מגיע להם", הוסיפה.

"אני פונה לעיריות ולשכות הרווחה, אני עושה הרצאות בבתי אבות ופוגשת את הניצולים, שיבקשו כל חלום שבא להם להגשים. היה ניצול שואה שכל מה שהוא רצה זה שייקחו אותו עם הכיסא הגלגלים לים ולהביט אל השמים, ניצולה אחרת רצתה לחבק את אמיר אשל, מפקד חיל האוויר שהשתתף במטס מעל אושוויץ", מספרת לב.

אמצעי הקשר שלה זה דף הפייסבוק בו אפשר לפנות אליה, אך מעבר לכך, היא פונה לעיריות ולשכות הרווחה, עושה הרצאות בבתי אבות ופוגשת את הניצולים בעצמם כדי שיבקשו כל חלום שבא להם להגשים. "אני חולמת להגשים לעוד ניצולים רבים את החלומות שלהם, מתנדבים רבים בתוך העמותה יחד איתי רק מחכים לניצולים רבים שיצלצלו ויבקשו".

לפניות ניתן ליצור קשר בעמוד הפייסבוק 'מגשימים חלומות קטנים לאנשים גדולים', או למספר הטלפון 03-6913342

אמא, מה זה שואה?

מצעד החיים: "פה כדי לזכור את מה שקרה בשואה"

10 סרטים מומלצים ליום הזיכרון לשואה ולגבורה

"אבא, מצאנו את הבנות שלך": המכתבים שכבר לא ייקראו