המשטרה התעלמה מהאזהרות - המלון הוצת ונשרף כליל

פרסום ראשון: לפני 9 ימים הוצת ונשרף המלון הקטן "סנטרל" ברחוב בן יהודה בתל אביב, והוא יצא מכלל שימוש. זמן קצר לאחר מכן, המשטרה איתרה את החשוד בהצתה - אחד מאורחי המלון. אלא שלחדשות 13 נודע כי המשטרה קיבלה התרעות כבר בשעות הבוקר על כוונתו של החשוד, אך לא טיפלה בהן כמו שצריך. כעת, מנהלים במשטרה תחקיר "במטרה ללמוד את אופן הטיפול באירוע ולהפיק לקחים ככל שיידרש"

זמן צפייה: 01:14

פרסום ראשון: לפני 9 ימים המלון הקטן "סנטרל" ברחוב בן יהודה בתל אביב הוצת ונשרף. כבאי תחנת ת"א הגיעו למקום אך גילו שכל 12 החדרים במלון יצאו מכלל שימוש. זמן קצר לאחר מכן, המשטרה איתרה את החשוד בהצתה - אחד מאורחי המלון. אלא שלחדשות 13 נודע הערב (ראשון) כי המשטרה קיבלה התרעות כבר בשעות הבוקר על כוונתו של החשוד, שלחה ניידת לנסות לאתר אותו, ללא הצלחה, אך לא יותר מכך.

כעת, במשטרה מבצעים תחקור של האירוע על מנת להבין מה קרה שם ולהפיק לקחים ככל שיידרש. בסופו של דבר, ההתרעה על הכוונות להצתה לא נבדקה כמו שצריך ובעקבות כך - המלון נהרס והוצא מכלל שימוש.

Whatsapp Image 2022 04 17 At 2
כבאות והצלה. ארכיון | צילום: דוברות כבאות והצלה

מהמשטרה נמסר בתגובה: "מדובר באירוע של הצתת בית מלון, במהלכו המשטרה עצרה את החשוד מספר שעות לאחר ביצוע ההצתה. במקביל, המשטרה מבצעת תחקור של האירוע במטרה ללמוד את אופן הטיפול באירוע ולהפיק לקחים ככל שיידרש".