פוענח רצח התיירת בת"א: כתב אישום יוגש נגד גבר בן 34

הצהרת תובע הוגשה נגד החשוד, שדקר בחודש שעבר את תיירת, בת 36, בדירה בתל אביב, שרף אותה - ולאחר מכן תקף שוטרים ונורה בירושלים. מפרטי החקירה עולה כי לחשוד הייתה היכרות מוקדמת ואינטימית עם הנרצחת. בתום החקירה, הצליחו השוטרים לגבש תשתית ראיות הקושרת את הגבר לרצח באכזריות יוצאת דופן

זמן צפייה: 02:03

הצהרת תובע הוגשה הבוקר (שלישי) נגד תושב תל אביב בן 34 שרצח תיירת בת 36 ברחוב דיזנגוף בעיר לפני כחודש. חוקרי היחידה ללוחמה בפשיעה במחוז תל אביב הובילה בתום חקירה מהירה ומורכבת, הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראיות הקושרת את הגבר לרצח באכזריות מיוחדת. בנוסף, נאשם שניסה לתקוף באמצעות סכין את השוטרים שהגיעו לעצור אותו לאחר שנמלט לירושלים. במהלך הימים הקרובים בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בת"א.

כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף
כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף

כזכור, בשעות הבוקר של 18 בינואר התקבל דיווח במוקד 100 אודות שריפה בבניין מגורים ברחוב דיזינגוף 142 בתל אביב. כוחות משטרה גדולים הגיעו למקום ואיתרו בדירה השרופה את גופתה של התיירת כשעליה סימני דקירות. חוקרי היחידה המיוחדת, יחד עם שוטרים נוספים, פתחו בחקירה נגד החשוד שנמלט מהמקום, כשכבר בראשיתה עלה חשד כי הדירה הוצתה לאחר שהקורבן נרצחה בזירת האירוע.

במהלך החקירה התברר עוד כי לגבר הייתה היכרות מוקדמת ואינטימית עם הקורבן והוא שוחח עימה מספר פעמים קודם לכן. עוד ביום הרצח החוקרים הצליחו לאתר את מיקומו של החשוד, שהיה במנוסה בדרכו על אוטובוס לכיוון ירושלים.כוחות גדולים ממשטרת לב ת"א ויל"פ מרחב ציון שנערכו למעצרו בתחנה המרכזית בירושלים, זיהו אותו וניגשו לבדוק אותו. אז, הנאשם, שהבחין בשוטרים, התנפל עליהם עם סכין שלופה וניסה לדקור אותם.

בעקבות כך, השוטרים שחשו בסכנה ביצעו ירי לעברו וניטרלו אותו במקום. הוא נפצע באורח קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי. עם התקדמות החקירה מצבו של החשוד התייצב ומעצרו הוארך מעת לעת בביהמ"ש.