"רבין מחבל": תושב בני ברק מואשם באיומים על שר והשחתת אנדרטה

כתב אישום הוגש נגד גבר בן 67 מבני ברק, בגין השחתת האנדרטה לזכר יצחק רבין בתל אביב ואיום על ח"כ משה גפני: "הרצח שלך הוא רק עניין של זמן". בנוסף, הניף שלטים עם צלבי קרס ואיומים

השחתת האנדרטה לזכר רבין
השחתת האנדרטה לזכר רבין | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש היום (ראשון) כנגד גבר בן 67 מבני ברק, לאחר ששלח מכתב איומים ללשכת הח"כ משה גפני והשחית את האנדרטה לזכר ראש הממשלה לשעבר יצחק רבין ז"ל.

החשוד נעצר ביום הזיכרון לשואה ולגבורה על ידי שוטרי תחנת לב תל אביב, ועל פי כתב האישום השחית את האנדרטה לזכרו של רבין ז"ל ברחוב אבן גבירול בתל אביב, כשריסס באמצעות ספריי כתובת על גבי האנדרטה שאמרה: "רבין מחבל פושע מלחמה". כמו כן, הנאשם ישב ליד האנדרטה והחזיק שלטים, באחד מהם צוייר צלב קרס ובאחר היה רשום: "75 ליום הנכבה".

החשוד נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים, אך בתאריך 24 ביולי שלח מכתב ללשכת הח"כ גפני ובו כתב בין היתר: "לכבוד ראש הגסטפו היהודי: הרוצח והטרוריסט חה"כ גפני. הרצח שלך הוא רק עניין של זמן...".

השחתת האנדרטה לזכר רבין
השחתת האנדרטה לזכר רבין | צילום: דוברות המשטרה
מכתב האיומים על ח''כ משה גפני
מכתב האיומים על ח''כ משה גפני | צילום: דוברות המשטרה

בעקבות זאת, שוטרי תחנת בני ברק עצרו אותו לחקירה, ועם סיומה הגישה יחידת התביעות של משטרת מחוז תל אביב כתב אישום נגדו בגין השחתת פני מקרקעין ואיומים וכן הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים.