פרסום ראשון: המשטרה מבקשת לפתוח בחקירה פלילית נגד ח"כ לזימי

במהלך הפגנה של משפחות חטופים, תועדה ח"כ נעמה לזימי מהעבודה משתתפת בהבערת מדורה על הכביש וחסימת כבישים. בחדשות 13 פורסם כי המשטרה דורשת לחקור אותה בחשד להפרת הסדר הציבורי. לזימי: "אם להפגין למען החטופים זה משהו שנחקרים עליו במשטרה, זו נורת אזהרה שצריכה להדאיג את כולנו"

זמן צפייה: 01:18

פרסום ראשון: המשטרה מבקשת לפתוח בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת נעמה לזימי, כך פורסם הערב (שלישי) לראשונה במהדורה המרכזית. הדרישה לחקירה, שהגיעה ממחוז תל אביב, באה בעקבות ההפגנה במוצאי שבת, שבה תועדה לזימי מציתה אש וחוסמת כבישים.

הדרישה לחקירה נמצאת אצל ראש אגף החקירות, שאמור לאשר או לדחות את הבקשה - ולאחר מכן להעביר אותה ליועצת המשפטית לממשלה.

[brightcove_iframe video_id='entertainment-hatzinor-season-01-articles-part-0204242323' autoplay='0' credit='"הצינור"' desc='ח"כ לזימי מגיבה על בקשת המשטרה לחקור אותה' poster='' kid='1_iu75osqv' duration='156']

ח"כ לזימי מסרה בתגובה: "אם להפגין למען החטופים זה משהו שנחקרים עליו במשטרה, תתכוננו לחדרי חקירות מלאים עד אפס מקום בציבור נחוש ובחברי כנסת שלא איבדו את מצפונם. חשוב מכך: זו נורת אזהרה שצריכה להדאיג את כולנו. כל פעולה שעשיתי הייתה עם משפחות החטופים ולמען השבתם, וכנגד ההפקרות של הממשלה. מציעה למשטרה לחקור את מי שמונע עסקה במכוון ונותן שיהרגו לאט לאט את 134 החטופים שלנו בשבי. בן גביר - אני לא מפחדת ממך".