"אולי קרה משהו עם האחים שלו": גרסת ההורים שחשודים בהריגת בנם

לאחר שבן השישה שבועות נמצא ללא רוח חיים, נבדקת האפשרות שסיבת המוות היא שברים בגולגולת. מעצר ההורים מהשפלה הוארך בארבעה ימים. בחקירתם טענו: "הוא הלך לישון ולא התעורר"

ניידת, אילוסטרציה
ניידת משטרה, ארכיון | צילום: דוברות המשטרה

בית המשפט האריך היום (שישי) בארבעה ימים את מעצרם של הורי הפעוט שנמצא מת אמש. ההורים, תושבי השפלה, חשודים בהריגת הפעוט, בן 6 שבועות בלבד, ולפי גרסתם "הוא הלך לישון ולא התעורר". עוד הוסיפו כי "אולי קרה משהו עם האחים שלו".

הפעוט בן 6 שבועות נמצא אמש ללא רוח חיים, ובמהלך האבחון הרפואי נבדק חשד לשבר בגולגלתו. שוטרי תחנת רחובות פתחו בחקירה עם קבלת הדיווח על מותו, והוריו של הפעוט נעצרו לחקירה. במקביל למעצר יבוצע הליך נתיחת הגופה, לקבלת ממצאים על סיבת המוות ואבחון רפואי מקיף. צו איסור פרסום הוצא על כל פרטי החקירה.

עו"ד רן אלון שמייצג את האב מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה: "מדובר במקרה טרגי, של זוג הורים שאוהבים מאוד את ילדיהם וכואבים מאוד את מותו הפתאומי והטראומתי של בנם התינוק. במקרה זה, צריך להיזהר מלקפוץ למסקנות נחפזות מהתחום הפלילי בטרם התקבלו ממצאים מהמכון לרפואה משפטית לגבי נסיבות המוות".

עו"ד גל וולף שמייצג את האם מטעם הסניגוריה הציבורית הוסיף כיי "מדובר באם מסורה לילדיה. היא נמצאת במצב קשה לאור האירוע הטראומתי שפקד את המשפחה. אנו נמתין שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם וההורים ישוחררו לביתם כדי להתאבל על מות בנם".