הבכירים שנתונים לאיומים פנו למשטרה: "עשו משהו לפני שיהיה מאוחר מדי"

כמה מבכירי המשק שנתונים לאיומים והטרדות מצד גורם אנונימי פנו למשטרת ישראל במכתב, ובו הם משמיעים קול זעקה ודורשים לספק להם הגנה. "טפלו לאלתר בקיום הוראות החוק ואכיפת הצו השיפוטי, כאמצעי היחידי שיש בו כדי להפסיק את ההטרדה החמורה המתמשכת"

זמן צפייה: 00:50

לאחר שבשבוע שעבר נחשף בחדשות 13 כי בכירים במשק נתונים לאיומים והטרדות, הערב (ראשון) פרסמנו במהדורה המרכזית מכתב ששלחו כמה מהמאוימים למשטרה, ובו הם משמיעים קול זעקה ודורשים מהמשטרה לספק להם הגנה.

"משטרת ישראל מתבקשת להשתמש בסמכות הנתונה בידיה", נכתב, "לטפל לאלתר בקיום הוראות החוק ואכיפת הצו השיפוטי, כדי לספק את ההגנה הדרושה למתלוננים וכאמצעי היחידי שיש בו כדי להפסיק את ההטרדה החמורה המתמשכת, ללא מורא מפני הדין. זאת בטרם יהיה זה מאוחר מדי".

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי בכירים במשק, כמה מהם דמויות מפתח בכלכלה הישראלית, נתונים תחת איומים והטרדות. בין היתר מדובר במנכ"לים של בנקים, מנכ"לים של קרנות השקעות ועורכי דין מוכרים. הבכירים מסרו עדות מפורטת במשטרה על מסכת האיומים שהם עוברים, בין היתר שיחות טלפון שמגיעות אליהם ואנשים שמגיעים לקרבת ביתם, וגם פרסום מספר הטלפון של נשותיהם כמי שנותנות שירותי ליווי.

במשטרה מבצעים חקירה סמויה מזה תקופה ארוכה, וחוקרי המשטרה סבורים כי הם יודעים מי האדם שעומד מאחורי מתקפת האיומים. על פי החשד, אותו אדם מנסה להשתלט על נכסים שקשורים לבנקים, ולכן הוא מפעיל את מסכת האיומים. נכון לעכשיו לא בוצעו מעצרים, וההטרדות ממשיכות.