התאונה של ראש אגף התנועה במשטרה - והחלטת מח"ש

אחרי שבחדשות 13 נחשפו ניסיונות טיוח תאונת הדרכים של ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יהודה בן עטר, במחלקה לחקירות שוטרים ממליצים בצעד חריג להעמיד אותו לדין משמעתי. המשטרה: "סיום הבדיקה בהיעדר חשד מאשרת שלא נעשתה עבירה פלילית"

זמן צפייה: 01:49

פרסום ראשון: כחודשיים לאחר שבחדשות 13 נחשפו ניסיונות הטיוח של תאונת הדרכים שבה היה מעורב ראש אגף התנועה במשטרה, ניצב יהודה בן עטר, שאיבד מסיבה לא ברורה את השליטה על רכבו, עלה על אי תנועה ופגע בעמודים - במחלקה לחקירות שוטרים ממליצים להעמיד אותו לדין משמעתי. כך דווח הערב (שלישי) במהדורה המרכזית.

ההמלצה באה בעקבות סירובו של ניצב בן עטר להזדהות בפני שוטר בזירה - ובמח"ש טוענים כי אין מספיק ראיות כדי לפתוח בחקירה פלילית נגד הניצב.

ניצב יהודה בן עטר
ניצב יהודה בן עטר | צילום: דוברות המשטרה
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה | צילום: חדשות 13
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה | צילום: חדשות 13

בעת התאונה, נפתחו כרית האוויר של הרכב - והקצין נפצע. למקום הוזעקו צוותי מד"א, שטענו כי יש להזמין ניידת טיפול נמרץ לזירה, אך הם לא הורשו להתקרב ולטפל בבן עטר, שכן שאנשיו קראו לעברם ללכת מהמקום.  הקצין פינה את עצמו מאוחר יותר לבית חולים לקבלת טיפול רפואי.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי "סיום בדיקת מח"ש בהיעדר חשד לעבירה פלילית מאשרת כי באירוע זה לא נעשתה עבירה פלילית של הקצין או מי מהגורמים שטיפלו באירוע".