זעזוע בגדרה: חשוד קשר אישה ואנס אותה לעיני בנה הפעוט

על פי החשד, הגבר פרץ לבית בגדרה, קשר את האישה, בשנות ה-30 לחייה, וחיפש תכשיטים וכסף בבית. לאחר מכן, כשהיא עדיין קשורה הוא תקף אותה מינית מול בנה הפעוט שהיה בדירה. השר לביטחון לאומי בן גביר יגיע לזירה בהמשך היום

זמן צפייה: 01:04

אירוע קשה בגדרה: גבר פרץ הלילה (שישי) לביתה של אישה בעיר, קשר אותה כשהיא לצד בנה הקטן - ואנס אותה. בנוסף הפורץ גנב תכשיטים וכסף מהבית לפני שנמלט. המשטרה פתחה בחקירת המקרה. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע לזירה ודיבר עם התושבים.

על פי פרטים שהגיעו לחדשות 13 עולה כי החשוד פרץ לדירה בה מתגוררת האישה, הוא קשר אותה ליד בנה בן השנתיים והחל לחפש תכשיטים וכסף. לאחר מכן, כשהיא קשורה, תקף אותה מינית ורק לאחר שסיים את מעשיו הוא נמלט מהזירה והשאיר את האישה והילד. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2302031436' autoplay='0' credit='' desc='הפגנה מול ביתו של ראש המועצה יואל גמליאל' poster='' kid='1_r8o34vsv' duration='']

ראש המועצה המקומית גדרה יואל גמליאל התייחס לאירוע ואמר כי "התעוררנו לבוקר מזעזע שמטלטל את כל גדרה. אנו עדים למחיר אוזלת היד של משטרת ישראל אשר מפקירה פעם אחר פעם את ראשי הערים ואזרחי ישראל. אנו עומדים בחזית המלחמה בפשיעה ואין לנו שום מענה מהגוף האמון לאכיפת הסדר והחוק".

Whatsapp Image 2023 02 03 At 1
בן גביר בביתו של ראש מועצת גדרה גמליאל | צילום: רחל קמפלר אוחיון

"לא יכול להיות מצב שתושבי מדינת ישראל יופקרו להילחם בגופם ובנפשם בפורצים, גנבי רכבים, שוהים בלתי חוקיים ובעבריינים אלימים. לצערי, תושבת גדרה שילמה מחיר כבד בגופה ובנפשה ואיתה קהילת גדרה כולה. אנו יוצאים למאבק ולא נעצור עד שמשטרת ישראל תשנה את תפיסת הפעלתה בערים בכל רחבי המדינה". בנוסף, בישיבה מיוחדת הוחלט על תגבור כוחות המוקד העירוני והפעלת סיוע נפשי לתושבי השכונה והשכנים של הנפגעת. כמו כן, הפגנת תושבים אורגנה מול ביתו של ראש המועצה.

Whatsapp Image 2023 02 03 At 1
הפגנת תושבים מול בית ראש המועצה יואל גמליאל | צילום: רחל קמפלר אוחיון

במשטרה הגיבו לדברי גמליאל ומסרו כי "בהתייחס לדברי הבל חסרי אחריות של ראש מועצת גדרה, אנו מביעים שאט נפש מהניסיון של נבחר ציבור לקושש כותרות והון פוליטי על גבה של קורבן עבירה".

מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון שיבח את שוטרי תחנת יבנה על "ניהול מקצועי של האירוע" והוסיף כי "תמוה ביותר שרק אתמול שיבח ראש המועצה את שוטרי ומתנדבי התחנה בערב מיוחד שערך לכבודם ואילו הבוקר שיגר אל חלל האוויר התבטאות אומללה בגנותם, באופן שאינו ראוי לבעל תפקיד, במעמדו".

Whatsapp Image 2023 02 03 At 1
הכניסה לגדרה | צילום: יוסי זליגר, פלאש 90

כזכור, אתמול צעירה מבאר שבע התלוננה כי תושב רהט תפס אותה, הכניס אותה בכוח אל רכבו, ונסע איתה לסמטה חשוכה ביישוב. בסופו של דבר היא הוחזרה למקום שבו נפגעה מהרכב והגישה תלונה במשטרה.

מפרטי המקרה עלה כי בשעה 19:00 הצעירה התהלכה בלב באר שבע, ובזמן שחצתה את הכביש פגע בה הנהג עם רכבו, ככל הנראה ללא כוונת תחילה. לאחר מכן הוא ירד מרכבו, תפס את הצעירה בידיו, הכניס אותה בכוח אל רכבו - והחל לנסוע אל כיוון העיר רהט.