בתום מצוד: נעצר חשוד בדקירת השוטר בהפגנת "צדק לרפאל"

חמישה ימים אחרי האירוע, תושב חולון בן 23 נעצר יחד עם חשוד נוסף בדקירת השוטר שנפצע באורח בינוני במהלך המחאה שהתקיימה בתל אביב. מפקד מחוז ת"א: "פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום"

זמן צפייה: 01:04

בתום מצוד שנמשך חמישה ימים, תושב חולון בן 23 נעצר הערב (שני) בחשד לדקירת השוטר בהפגנת "צדק לרפאל" בתל אביב בשבוע שעבר, ויחד עמו נעצר חשוד נוסף. החשוד המרכזי הועבר לחקירה בחשד לניסיון רצח.

האירוע התרחש ביום רביעי שעבר, כאשר שוטרי מחוז תל אביב אבטחו את ההפגנה שהתקיימה באזור רחוב קפלן במחאה על העיכוב בהגשת כתב האישום נגד הנהגת שדרסה את רפאל אדנה בן ה-5 בנתניה. במהלך ההפגנה, שוטר תנועה של מרחב ירקון נדקר בכתפו באמצעות סכין חדה ופונה למרכז הרפואי איכילוב כשמצבו בינוני.

החשוד נמלט מהמקום, והחקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מחוז ת"א. שוטרי הימ"ר, בסיוע שוטרי מרחב ירקון, פתחו בפעילות מאומצת לתפיסתו של החשוד, עד שהיום הם איתרו אותו ועצרו באזור תל אביב.

מפקד מחוז ת''א ניצב פרץ עמר בביה''ח לצידו של השוטר שנדקר
מפקד מחוז ת''א ניצב פרץ עמר בביה''ח לצידו של השוטר שנדקר | צילום: דוברות המשטרה

מפקד המחוז, ניצב פרץ עמר מסר: "דקירת השוטר ופציעתו הינה אירוע חמור מאוד, לכידתו מוכיחה כי יש לנו משטרה מצויינת שפועלת במקצועיות וחותרת למגע. פגיעה בשוטרים הינה חציית קו אדום ואנחנו נפעל למצות את מלוא חומרת הדין עם העבריינים".