רצח ליאור גרינברג בחולון: הוארך ב-7 ימים נוספים מעצר החשודים

גרינברג, המזוהה עם ארגון הפשיעה מוסלי, נרצח בחולון בחודש אפריל. ארבעה חשודים נעצרו - ומעצרם הוארך היום פעם נוספת. המשטרה: "החשדות התחזקו". חוקרי ימ"ר ת"א הצליחו לשים את ידם על האופנוע שעליו רכבו המתנקשים. פרקליטי החשודים: "לא הוטח דבר בלקוחותינו, מלבד הצגת אופנועים נוסעים"

Whatsapp Image 2023 04 27 At 0
זירת הרצח בחולון | צילום: דוברות איחוד הצלה

בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) בשבעה ימים נוספים את מעצרם של ארבעת החשודים ברצח ליאור גרינברג - שהיה מזוהה עם ארגון הפשיעה מוסלי - בחולון באפריל. בדיון טען נציג ימ"ר תל אביב, מפקח אליסף ביתן, כי "החשדות שהיו חזקים בתחילת החקירה, התחזקו עוד ועוד".

עוד נחשף כי חוקרי ימ"ר תל אביב הצליחו לשים את ידם על האופנוע של המתנקשים, והטיחו בשניים מהחשודים כי הם רעולי הפנים שנוסעים עליו. חשוד אחר טען כי לא היה בארץ במהלך הרצח, אך למרות זאת במשטרה מייחסים לו חלק בקשירת הקשר לביצוע הפשע.

Whatsapp Image 2023 04 27 At 0
זירת הרצח בחולון | צילום: דוברות איחוד הצלה

[brightcove_iframe video_id='[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2304270842' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הרצח בחולון' poster='' kid='1_qc97crvo' duration='']' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הרצח' poster='' ]

לצד הארכת המעצר, הורתה השופטת ליחידה החוקרת להטיח את הראיות המרכזיות במהלך ימי המעצר עד לדיון הבא. פרקליטי החשודים, עורכי הדין אליז קסנטיני, אתנה אדרי ומחמוד נעאמנה, אמרו כי "לא הוטח דבר בלקוחותינו, מלבד הצגת אופנועים נוסעים".

עורכי הדין אתנה אדרי, מחמוד נעאמנה ואליז קסנטיני
עורכי הדין אתנה אדרי, מחמוד נעאמנה ואליז קסנטיני

גרינברג, נזכיר, המזוהה עם אנשי ארגון מוסלי נרצח בעת שהגיע לבניין בחולון, כששני המתנקשים נראים מגיחים מבניין סמוך ויורים בו מטווח קצר. על-פי החשד, גרינברג נרצח במסגרת סכסוכי ארגוני הפשע במרכז - שבוע לאחר חיסול ברוך בורוכוב בראשון לציון.

השופטת אביטל אמסלם-גלבוע קבעה: "עיינתי בחומרי החקירה גולמיים, הן בדיון היום והן בדיונים קודמים. החומרים שהוצגו לפני היום קושרים את החשודים שלפני באופן ישיר לביצוע העבירות המיוחסות להם".