באיומי אקדח: התחזו לשוטרים - ושדדו שעונים בסכומי עתק | תיעוד

ארבעה חשודים תועדו לפני כחודש כשהם מגיעים לדירה בחולון כאשר שלושה מהם מהם מתחזים לבלשי משטרה וחשודה נוספת לבושה במדי שוטרת, ושדדו מהקורבן ששהה בביתו כסף מזומן ושעונים בשווי של למעלה ממיליון שקלים. נגד שניים מהם הוגשה הצהרת תובע לקראת הגשת כתב אישום, השניים האחרים שוחררו בתנאים מגבילים

זמן צפייה: 01:00

משטרת מחוז ת"א הודיעה היום (שלישי) על הגשה של הצהרת תובע כנגד ארבעה חשודים, שלושה גברים ואישה, תושבי בת ים וחולון, במעשה שוד אלים שהתרחש ב-14 באוגוסט השנה, במסגרתו התחזו לשוטרים וגנבו באיומי אקדח שעונים בשווי של למעלה מיליון ש"ח, בעת שכבלו את קורבן שוד בביתו בעיר חולון.

מהחקירה עלה כי החשודים הגיעו לדירה בשעות הבוקר כאשר שלושת הגברים מתחזים לשוטרים סמויים, והאישה במדי שוטרת , דפקו על דלת ביתו של הקורבן והזדהו כאנשי משטרה שהגיעו לערוך חיפוש בביתו תוך הצגת צו חיפוש מזויף. הקורבן ביקש שיציגו בפניו תעודות שוטר, אך החשודים נכנסו בכוח לדירה, אזקו אותו וסחטו ממנו באיומי אקדח את הקוד לכספת, שממנה הוציאו שלושה שעונים וכסף מזומן בשווי למעלה ממיליון ש"ח.

החשודים יוצאים עם הסחורה הגנובה מהבניין
החשודים יוצאים עם הסחורה הגנובה מהבניין

שוטרים שהוזעקו למקום הבחינו ברכבם של החשודים והחלו במרדף אחריו, במהלכו נטש הנהג את הרכב שהתברר לאחר מכן כגנוב, בעוד ששלושת החשודים נמלטו מהדירה רגלית. ימ"ר ת"א שהיה אחראי על החקירה הצליח לעלות על עקבותיהם של ארבעה חשודים. נגד שניים מהמעורבים הוגשה הצהרת תובע בחשד לשוד בנסיבות מחמירות, בעוד ששני החשודים הנוספים, גבר ואישה, שוחררו בתנאים מגבילים.

עו''ד ווליד כבוב
עו''ד ווליד כבוב

עו"ד ווליד כבוב, אשר מייצג את החשודה ששוחררה, מסר: "עוד מיומה הראשון של החשודה במעצר טענתי כי אין בדל של ראיה הקושר אותה לביצוע המעשים החמורים שמיוחסים לה, החשדות התבררו כמופרכים והחשודה שוחררה לביתה".