בפעם השלישית בתוך חודש: מפקד במשטרה מושעה בגלל יחסי מרות

פרסום ראשון: השוטר, מפקד צוות סיור בתחנה במרכז, נחקר בחשד שקיים קשר מיני עם שוטרות, אחת מהן כפופה לו, ושהציג לשוטרות אחרות מצג שווא לגבי מצבו האישי. במהלך החקירה התברר כי צילם חלק מהשוטרות בסתר

משרדי מח"ש, המחלקה לחקירות שוטרים
משרדי מח"ש | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

פרסום ראשון: בפעם השלישית בתוך חודש - מפקד במשטרה נחקר בחשד ליחסי מרות וצילום אינטימי של שוטרות. השבוע נחקר באזהרה במחלקה לחקירות שוטרים מפקד משמרת סיור בתחנה במרכז הארץ, והחשד הוא שקיים קשר מיני עם שוטרות, אחת מהן כפופה לו. לשוטרות אחרות הציג מצג שווא בנוגע למצבו האישי.

במהלך החקירה התברר לחוקרי מח"ש כי צילם חלק מהשוטרות בסתר, ועל כן נחקר גם בחשד לפגיעה בפרטיות והפרת אמונים. בסיום החקירה הורחק מתחנת המשטרה, והתיק הועבר למחלקת משמעת במשטרה שתחליט האם להשעותו לצמיתות.

ממשטרת ישראל נמסר: ביממה האחרונה התקבלו חומרי חקירה במחלקת משמעת, מיד לאחר בחינתם ישקלו נגד השוטר אמצעים מנהליים כמקובל.

ניידת משטרה בראשון לציון
ניידת משטרה בראשון לציון (ארכיון) | צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

בשבוע שעבר קצין משטרה בכיר המשמש כמפקד תחנה באזור המרכז נחקר באזהרה גם הוא בחשד להפרת אמונים ועבירות טוהר המידות. הקצין חשוד בקשרים אסורים ויחסי מרות, ובסיום חקירתו הוא הורחק מהתחנה למשך שבעה ימים, וספק אם יחזור אליה.

הקצין קשר עצמו לאירועים, ובסיום החקירה הוחלט כאמור שהוא לא יחזור לתחנה, כאשר הנושא הועבר גם למחלקת המשמעת במשטרה, שתחליט בתום שבוע ההרחקה האם להשעות אותו מהתפקיד לצמיתות. בחודש שעבר גם הושעה מתפקידו מפקד תחנה מאזור הצפון בנסיבות דומות.