אחד פוענח, השני עדיין לא: מחר – כתבי אישום בגין רצח מלפני 35 שנה

המשטרה הודיעה כי שני חשודים, חסידים של הרב ברלנד, יואשמו ברצח נסים שטרית בשנת 1986. שאר החשודים, בהם ברלנד עצמו, שוחררו בתנאים מגבילים והסיכוי שיואשמו קטן בשל התיישנות

זמן צפייה: 01:34

החטיפה והרצח של הנער ניסים שטרית מלפני 35 שנה פוענחה על ידי המשטרה, והיום (חמישי) הוגשה על ידי הפרקליטות הצהרת תובע נגד חשוד נוסף, בשנות ה-70 לחייו, במעורבות ברצח מעצרו הוארך ביממה נוספת, ומחר צפויה הפרקליטות להגיש כתבי אישום נגד החשודים במעשה.

בימים האחרונים השלימה היחידה המרכזית של משטרת מחוז ירושלים את חקירת החטיפה והרצח, אחרי שמוקדם יותר השבוע הוגשה הצהרת תובע ראשונה נגד חשוד במעורבות באירוע. לצד החקירה נערכו ניסיונות לאיתור גופתו של שיטרית, אולם היא לא אותרה עד היום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כך חברות "תפסו טרמפ" על סערת נסיעת משפחת בנט לחו"ל

דיווח: המוסד גייס מדענים איראנים – כדי לחבל במתקני גרעין

ריצה מאסר בעבר על אותה עבירה – ועשה זאת שוב: זהו החשוד שהדביק נשים באיידס

מעורבים נוספים שנעצרו ונחקרו בחשד לביצוע החטיפה והרצח, בהם אליעזר ברלנד וחתנו צבי צוקר, כמו גם ראש העיר החרדית ששמו עדיין אסור בפרסום, נשלחו בשלב זה למעצר בית בתנאים מגבילים, מאחר והראיות שנאספו לגביהם מצביעות על עבירות שחלה עליהם התיישנות על פי החוק.

כזכור, ברלנד נעצר לפני כחודש בעודו בכלא בחשד למעורבות ברצח הכפול, ובשבועיים שקדמו לכך נעצרו מספר חברי קהילת "שובו בנים", שהוא עומד בראשה. ראש העיר החרדית נחקר באזהרה לפני כשבועיים בחשד למעורבות ברציחתו והיעלמותו של שטרית, וכן ברציחתו של אברהם אדרי.