במשטרה סיכמו עם חוגג: אם לא יוגש כתב אישום תוך שבוע - הוא ישוחרר למעצר בית

פרסום ראשון: אחרי 21 יום במעצר, ולמרות שבסביבתו אמרו כי יילחם נגד הארכת מעצרו, פרקליטיו של איש העסקים סיכמו עם המשטרה כי מעצרו יוארך בשבעה ימים, אך אם בשבוע הקרוב החקירה לא תסתיים הוא ישוחרר לביתו

זמן צפייה: 02:32

פרסום ראשון: אחרי 21 יום במעצר, ולמרות שבסביבתו אמרו כי יילחם נגד הארכת מעצרו, המשטרה הגיעה הלילה (שלישי) לסיכום עם איש העסקים משה חוגג, לפיו מעצרו יוארך בשבעה ימים, ואם עד השבוע הבא לא יוגש נגדו כתב אישום - הוא ישוחרר למעצר בית. במידה וישוחרר, סכום הערבות נקבע על 20 מיליון ש"ח.

בסיכום אליו הגיעו פרקליטיו של חוגג, עו"ד משה מזור ועמית חדד, הוסכם כי אם החקירה לא תסתיים במהלך השבוע הקרוב ישוחרר חוגג לביתו, אך אם המשטרה תצהיר על סיום החקירה ותגיש הצהרת תובע - היא גם תגיש כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים. בכך יסגור חוגג 28 ימים במעצר מבלי שקיים דיון אחד, ומבלי שיעלה לאולם הדיונים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

דיווחים בסוריה: חיל האוויר תקף משלוח נשק מתקדם בנמל לטקיה

"דקירה אחת ויבינו את המסר": הצצה מבפנים למחתרת היהודית החדשה

"במקומות הכי אינטימיים": קרובת משפחתו של הקצין המצלם גילתה שגם היא תועדה

מטעמם של פרקליטיו של חוגג נמסר: "על מנת למצות את החקירה בעניינו ולהביא לסיומה, סוכם בין הצדדים על הארכת מעצר נוספת של 6 ימים. אנו מברכים על החלטת המשטרה לשחררו בתום תקופה זו. משה חוגג ממשיך לשתף פעולה עם חוקריו מאמין ובטוח בחפותו".

משה חוגג
משה חוגג

בתחילת השבוע פורסם בחדשות 13 כי במשטרה חושדים שעשרות נשים נפגעו והיו קורבנות לתעשיית סחר במסגרת הפרשה. על פי החשד, אנשי עסקים שילמו כסף על מנת שהבנות יועברו אליהן לצרכי ניצול מיני, זאת מלבד העובדה שחוגג חשוד בפגיעה מינית ב-10 נשים.

בין העבירות בהן חשוד חוגג: ביצוע מעשה סדום, מעשים מגונים, סחר בבני אדם, החזקת מקום לשם זנות, פרסום והצגת תועבה, בעילה אסורה בהסכמה, הבאת אדם לידי מעשה זנות, גרימת עזיבת המדינה לשם זנות, הטרדה מינית ופגיעה בפרטיות.

על פי החשד חוגג תקף מינית דוגמנית כשהייתה בת 17. תחקיר חדשות 13 חשף כי הסוכן של הדוגמנית השתיק את המקרה, ואף פיטר את אחת הנשים בסוכנותו שנודע לה על המקרה וביקשה תשובות ממנו על הנושא. חוגג חשוד גם בעבירות הונאה, והמשטרה בוחנת אפשרות לפיה הוא הלבין כספים דרך ארגון פשע משמעותי במרכז.