הסתבכות נוספת בפרשת חוגג: חשד כי סחר בעשרות נשים

פרסום ראשון: מלבד החשד לפגיעה מינית ב-10 נשים, במשטרה כעת חושדים כי תחת תעשיית הסחר של חוגג הועברו עשרות נשים לאנשי עסקים שונים. חוגג יובא להארכת מעצר רביעית ובמשטרה שוקלים בהמשך לבקש את מעצרו עד תום ההליכים

זמן צפייה: 01:15

במשטרה חושדים כי במסגרת פרשת איש העסקים ובעלי בית"ר ירושלים משה חוגג, עשרות נשים נפגעו והיו קורבנות לתעשיית סחר - כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 13. על פי החשד, אנשי עסקים שילמו כסף על מנת שהבנות יועברו אליהן לצרכי ניצול מיני.

זאת, מלבד העובדה שחוגג חשוד בפגיעה מינית ב-10 נשים. בעוד יומיים הוא יובא להארכת המעצר הרביעית בעניינו - והפעם הוא צפוי להגיע בעצמו לבית המשפט. במשטרה ובפרקליטות לוקחים את התיק ברצינות ושוקלים כעת לפצל אותו לעבירות הכלכליות ועבירות המין, ולבקש מעצר עד תום ההליכים.

כזכור, אמש פורסם בחדשות 13 כי המשטרה חוקרת חשד לפיו איש עסקים ישראלי מוכר מאוד, שאינו נמצא כרגע בישראל, היה מעורב בעסקיו של חוגג. בידי החוקרים הקלטה של חוגג, של עדי שלג (אחד מהמקורבים לחוגג שנעצר גם הוא לאחרונה) ושל גורם המקושר לארגוני פשיעה בארץ.

בשיחה מדברים השלושה על השקעה של כ-2.5 מיליון דולר מטעם איש העסקים המוכר - דרך הגורם העברייני - בעסקיו של חוגג. החוקרים יצטרכו ככל הנראה לזמן את איש העסקים לחקירה והם גם הגיעו אל הגורם העברייני. בין היתר, נחשד כי יש קשר בין הדברים לבין הלבנת ההון של חוגג.