לאחר ניסיון ההסתרה: מח"ש בודקת את התאונה של ראש אגף התנועה

מח"ש זימנה את הנהג שהיה מעורב בתאונה עם ניצב יהודה בן עטר, במטרה שימסור עדות. בנוסף, ישנו מאמץ להשיג תיעוד מצולם של התאונה, וכן להגיע לנהג נוסף שהיה מעורב במקרה. למרות שחלף יותר מחודש מאז האירוע, המשטרה עדיין לא פתחה בחקירה

זמן צפייה: 00:58

לפני שבועות אחדים פורסם בחדשות 13 על אודות תאונת הדרכים של ראש אגף התנועה במשטרה ניצב יהודה בן עטר, והניסיון להשתיק אותה. אתמול המחלקה לחקירת שוטרים החלה לחקור את האירוע, והנהג שנפגע בתאונה לאחר שרמזור נפל על רכבו, זומן למסור עדות. כך פורסם הערב (חמישי) במהדורה המרכזית.

חוקרי מח"ש ביקשו מהנהג לדעת מה קרה בדקות שלאחר התאונה, למה לא נמסרו לו הפרטים של בן עטר, ומי עוד נכח בתאונה. בנוסף, החוקרים מחפשים תיעוד של האירוע, ומנסים להגיע לנהג נוסף שהיה מעורב. למרות הזמן הרב שחלף, במשטרה עדיין לא החלו בחקירת התאונה.

הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה | צילום: חדשות 13

התאונה התרחשה בסוף חודש מאי, בזמן שבן עטר נסע באחד הכבישים בשרון, ומסיבה לא ברורה איבד את השליטה על רכבו, ג'יפ יוקרתי בשווי 350 אלף ש"ח שקיבל מהמשטרה, עלה על אי תנועה, הוריד עמוד ופגע בעמוד נוסף.

רמי, הנהג שנפגע, חשף כי בעדותו שתועדה בדו"ח התאונה המקוון נכתב: "הרכב (של בן עטר) חתך מהנתיב השלישי מימין בצומת בדרך רמתיים לרחוב אפק וניסה לפנות בצורה חדה ימינה (עבר 3 נתיבים), פיספס את הפנייה ונכנס בעמוד של הרמזור. אני בדיוק הייתי בנתיב השני מימין בנסיעה ישר, (הרכב הפוגע "חתך" אותי), מעוצמת הכניסה ברמזור".

בעת הפגיעה כריות האוויר נפתחו - והקצין נפצע. למקום הוזעקו צוותי מד"א שטענו כי יש להזמין ניידת טיפול נמרץ לזירה, אך הם לא הורשו להתקרב ולטפל בבן עטר, לאחר שאנשיו קראו לעברם ללכת מהמקום. הקצין פינה את עצמו מאוחר יותר לבית חולים לקבלת טיפול ורפואי - ועד אתמול היה בחופשת מחלה.

הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה
הרכב של ניצב יהודה בן עטר לאחר התאונה | צילום: חדשות 13

חקירה בנושא לא נפתחה למרות הנזק הרב שנגרם לרכב המשטרתי היוקרתי, שהושבת לחלוטין. מטעם המשטרה החביאו את הרכב במגרש חניה, ולזירת התאונה לא הגיעו בוחני תנועה. בנוסף, למרות שבאירועים מסוג זה מקובל לערוך בדיקת ינשוף, בחשד לשכרות - אך במשטרה ויתרו על ההליך.

ניצב בן עטר טען תחילה שהוא ניסה לפנות ימינה והחליק ואז פגע בעמוד, אך בחדשות 13 נחשפו תמונות מזירת התאונה, בהם ניתן לראות כי בן עטר נהג בנתיב השמאלי לצד רכב נוסף, איבד שליטה, חתך שני נתיבים, התנגש ברמזור - ופגע במכונית של אדם נוסף.