חשוד ברצח בת"א ניסה לדקור שוטרים בי-ם - ונורה

החשוד ברצח תיירת בת 35 בשריפה בבניין בתל אביב, ניסה כפי הנראה להימלט לאזור ירושלים. הוא נתקל בכוחות משטרה באזור התחנה המרכזית שבעיר וניסה לדקור אותם. הוא נורה ונפצע באורח קשה

זמן צפייה: 02:28

החשוד ברצח התיירת בשריפה בתל-אביב היום (חמישי) נורה על-ידי כוחות המשטרה באזור התחנה המרכזית בירושלים, לאחר ששלף סכין וניסה לדקור את השוטרים. בלשי המשטרה התחקו אחר החשוד, וזיהו אותו בסמוך לבניין התחנה המרכזית בעיר. החשוד רץ לעבר השוטרים בפתאומיות, שהגיבו בירי לעברו.

מדוברות המשטרה נמסר: "הבלשים ניגשו לחשוד ברצח לצורך תשאול ואימות זהותו, ובתוך כך הבחינו כי ידיו מגואלות בדם. לפתע, החשוד שלף סכין גדולה, ולאחר שהשוטרים כיוונו לעברו נשקים בניסיון לעוצרו וביצעו ירי בודד, הוא החל לרוץ לעברם בפתאומיות עם הסכין. בתגובה, הבלשים ביצעו לעברו ירי שהוביל לנטרולו המיידי".

"הסכין איתה איים החשוד על השוטרים נשמטה מידיו ונתפסה בזירה. לא היו נפגעים מקרב כוחות הביטחון. החשוד נעצר ופונה לקבלת טיפול רפואי, כאשר על-פי גורמי הרפואה הוא פצוע באורח קשה. אדם נוסף שהיה במקום נפצע באורח קל, ופונה לקבלת טיפול רפואי", הוסיפו בהודעת המשטרה.

כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף
כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף
כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף
כוחות כיבוי והצלה ליד הבניין בו פרצה השריפה בדיזנגוף

התיירת שבמשטרה חושדים כי נרצחה, בת 35 מאוקראינה, נספתה הבוקר בשריפה שפרצה בדירה בקומה הרביעית בבניין מגורים ברחוב דיזנגוף בתל אביב. צוותי כבאות והצלה חילצו את האישה עם כוויות ולאחר ששאפה עשן רב, אך צוות מד"א שהוזעק לזירה נאלץ לקבוע את מותה במקום.

החשד כי מדובר בהצתה עלה לאור העובדה שבדירה היו שני מוקדי שריפה, אחד בחדר בו נמצאה הגופה ועוד אחד ליד הדלת, דבר השולל את הסיכוי שמדובר בתאונה מצערת. בנוסף, על גופת האישה היו סימנים מעידים, והיא הועברה למכון לרפואה משפטית.