ראש העיר שנחקר בחשד לשוחד וסחיטה הורחק מהעירייה ליומיים

בתום חקירתו יחד עם שלושה ממקורביו בחשד לעבירות שוחד וסחיטה באיומים, הורחק ראש עיר ממרכז הארץ ממשרדו למשך יומיים. שלושת המעורבים הנוספים שוחררו גם כן בתנאים מגבילים. עורך דינו מכחיש וטוען כי נעשה שימוש בשמו של ראש העיר כדי לאיים על אחרים

זמן צפייה: 00:27

גם בשעה זו נחקר ראש העיר ממרכז הארץ שעוכב הבוקר (שני) לחקירה יחד עם שלושה ממקורביו בחשד לעבירות שוחד, סחיטה באיומים, מרמה והפרת אמונים ועוד. הערב הורחק ראש העיר מהעירייה למשך יומיים ושאר המעורבים שוחררו בתנאים מגבילים גם כן.

ראש העיר, באמצעותו עורך דינו עפר ברטל ממשרד ברטל כהן, מכחיש את המיוחס לו. "כפי הנראה, ללא ידיעתו, נעשה שימוש בשמו על ידי כמה אנשים כדי לאיים על אחרים והדברים עוד יתבררו", מסר עורך הדין ברטל.

עוד הוסיף כי "ראש העיר לא נלקח לחקירה על ידי המשטרה. הוא הוזמן טלפונית והתייצב מיד. מאז הוא משיב לכל שאלות החוקרים ולא מתחמק מדבר. אנו מציעים לכולם להמתין בסבלנות לתום החקירה, על מנת להיווכח שלא היה בהתנהגותו כל דופי".

עו''ד עדי כרמלי
עו''ד עדי כרמלי

הארבעה עוכבו לחקירה בעקבות תלונה שהוגשה לפני כשנה ובמסגרתה נטען כי אותו ראש עיר דרש לפטר את מתנגדיו או את בני משפחתם מהעבודה או להרחיקם מתפקיד. הוא הציב זאת כתנאי, לפי החשד, להעברת תקציבים למוסדות המעסיקים אותם ומתוקצבים על ידי הרשות המקומית שבראשה הוא עומד.

שלושת מקורביו של ראש העיר, בהם איש עסקים ובעל אולם אירועים, חשודים כמי שפעלו בשליחותו, כדי לממש את רצונו וכוונותיו. החקירה מלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה. כל העצורים צפויים להשתחרר.

עו"ד עדי כרמלי, המייצג את איש העסקים שעוכב לחקירה, אמר: "הוא משתף פעולה ומוסר גרסה סדורה ואמינה לחשדות, פניתי לצוות החקירה בבקשה לשחררו מיד בתום החקירה. אין לי ספק שבתום חקירתו ישוחרר לביתו אף מבלי שיגיע לבית משפט כי לא דבק רבב במעשיו".