אחרי כמעט חודש במעצר: משה חוגג שוחרר למעצר בית

ארבע פעמים הוארך מעצרו של איש העסקים בהסכמה. היום שוחרר חוגג, החשוד בעבירות הונאה ומין, למעצר בית. אתמול פורסם כי 12 נשים הסכימו להעיד נגד חוגג אם וכאשר התיק יגיע לבית המשפט

זמן צפייה: 00:26

איש העסקים משה חוגג, שחשוד בעבירות הונאה ועבירות מין חמורות, שוחרר אחר הצהריים (שלישי) למעצר בית אחרי כמעט חודש במעצר. מאז מעצרו הגיעו המשטרה וסנגוריו של חוגג להסכמות להאריך את מעצרו 4 פעמים. במסגרת הסיכום הוחלט כי אם לא יוגש כתב אישום נגדו השבוע, הוא ישוחרר למעצר בית.

כזכור, אתמול פורסם כי 12 הנשים שמסרו עדות נגד איש העסקים הסכימו לעמוד על דוכן העדים אם וכאשר יתנהל נגדו משפט. בלהב 433 הגישו 4 חיקורי דין ב-3 יבשות על מנת להגיע לאותן נשים שנמצאות בחו"ל, וגורמים במשטרה טענו כי למרות השחרור למעצר בית, "התיק חזק מאוד, יהיה פה כתב אישום".

משה חוגג יוצא מעצר להב 433
חוגג ביציאתו מהמעצר במשרדי להב 433

"מדובר בעבירות מין חמורות", אמרו גורמים המעורים בחקירה. במשטרה ציינו שוב כי בידיהם שמות של עשרות נשים נוספות שנפגעו מינית מחוגג, בארץ וברחבי העולם. יחד עם זאת, 3 נשים שעלה חשד כי נפגעו מינית לא הסכימו לשתף פעולה עם המשטרה ולהעיד נגד חוגג.

בשבוע שעבר נחשף בחדשות 13 כי בידי המשטרה רשימה של לפחות 51 גברים, בהם אנשי עסקים מוכרים, שהגיעו ל"דירת הפורענות" של חוגג. חלקם כבר זומנו לחקירה וחלקם יזומנו בקרוב. בסרטונים שנמצאים בידי המשטרה מצולמות לפחות 10 נשים, כולל סרטונים של קטינה אחת שצולמה במהלך אקטים מיניים.

משה חוגג
משה חוגג

בתוך כך, לפני כשבועיים פורסם כי על מכשיר הטלפון הנייד של איש העסקים משה חוגג נמצא חומר פדופילי. יש לציין כי לא מדובר בחומר שהוא צילם בעצמו - אך עצם ההחזקה היא עבירה פלילית. לטענת חוגג, הוא קיבל את החומר בקבוצת ווטסאפ, לא העביר אותו לאף אחד ולא הוריד אותו למכשיר.