נצרת: עבריינים ירו על שוטרים; חשוד נהרג ואחר נפצע קשה במרדף

שוטרי מחוז צפון הבחינו בירי לעבר בית בנצרת, רדפו וניהלו קרב יריות עם ארבעה חשודים בירי - כך נמסר הערב מהמשטרה. עוד נאמר כי אחד החשודים נהרג ובחיפוש ברכבם של החשודים אותרו שלושה רובי סער - שניים מסוג M-16 ואחד מסוג קלצ'ניקוב

זירת ניסיון הרצח באשדוד
ניידת משטרה באשדוד (ארכיון) | צילום: דוברות המשטרה

המשטרה מסרה הערב (חמישי) כי "שוטרי מחוז צפון שהבחינו בירי לעבר בית בנצרת, רדפו וניהלו קרב יריות עם ארבעה חשודים בירי. אחד החשודים נהרג". עוד נאמר כי "שוטרי משטרת מחוז צפון שסיירו בעיר נצרת על מנת להבטיח את שלום התושבים, שמעו קולות ירי וחתרו למגע. בהגיעם לאחת השכונות זיהו רכב אשר העלה חשד שממנו בוצע הירי, משהחלו השוטרים בנסיעה אחר הרכב התפתח קרב יריות ממנו נהרג אחד החשודים, חשוד נוסף נפצע באורך קשה (על-פי גורמי רפואה) ושני החשודים הנוספים נעצרו במקום.

"בחיפוש ברכבם של החשודים אותרו שלושה רובי סער, שניים מסוג m-16 ואחד מסוג קלצ'ניקוב. שוטרי משטרת ישראל פועלים בקו הראשון במאבק נגד האלימות וארועי הירי בישובי החברה הערבית. השוטרים מקיימים נוכוחות קבועה בישובים, מוזנקים לכל חשד לארוע אלימות או ירי תוך התמודדות עם עבריינים מצויידים בכלי נשק אוטומטיים".

מבית החולים רמב"ם בחיפה נמסר "לפני זמן קצר הובא אל חדר ההלם הנפגע מהאירוע באזור נצרת. מדובר בבחור בשנות ה-30 לחייו, הוא הוכנס לבדיקת CT, במהלכו נמצא כי הוא סובל מפציעה חודרת בפלג גופו העליון. הוא מורדם ומונשם ונשקפת סכנה לחייו".