השליכו בקת"ב על ביתו והציתו את הרכב: 3 נעצרו בחשד לסחיטת ח"כ לשעבר

סכסוך עסקי בין הח"כ לשעבר לאדם אחר הובילה שני צעירים וגבר מחולון לסחוט לפי החשד את הח"כ לשעבר. החקירה העלתה כי השליכו בקבוק תבערה לעבר חצר ביתו בראשון לציון וכמה ימים לאחר מכן הציתו את רכבו

ניידת משטרה
ניידת משטרה (ארכיון) | צילום: שאטרסטוק

המשטרה עצרה השבוע בתום חקירה סמויה בת חודשיים שני תושבי נתניה ותושב חולון בחשד למעורבות בעבירות סחיטה של חבר כנסת לשעבר, תושב ראשל"צ. בין היתר הם חשודים כי השליכו בקבוק תבערה על ביתו והציתו את רכבו.

המקרה אירע לפני חודש בדיוק לאחר שבקבוק תבערה הושלך לעבר חצר ביתו של הח"כ לשעבר. כמה ימים לאחר מכן הוצת רכבו. החקירה עברה למישור הסמוי בהובלת צוות חוקרים מיוחד - ביחידה ללוחמה בפשיעה (יל"פ) של התחנה.

ככל שהתפתחה החקירה, עלה חשד כי הרקע לסחיטה הינו סכסוך עסקי בין הח"כ לשעבר לאדם אחר, על רקע ייבוא סחורות מחו"ל, כאשר סוגיית התשלום עברה לטיפול "צד שלישי" שבחרו לפי החשד לסחוט את הח"כ לשעבר, כאמור תוך הפעלת אמצעי לחץ על ידי הצתת רכבו והשלכת בקת"ב לעבר חצר ביתו.

בתוך כך, חוקרי המשטרה אספו ממצאים בזירה וסביבתה, לצד הפעלת אמצעים טכנולוגים מתקדמים, שהביאו לחשיפת 2 חשודים במעורבות - תושבי נתניה בשנות ה-20 לחייהם ובהמשך הובילו הממצאים לחשוד נוסף - תושב חולון בשנות ה-40 לחייו ועם מעבר החקירה לשלב הגלוי עצרו את החשודים. יש להדגיש כי הח"כ לשעבר אינו חשוד בפלילים ונפל קורבן לסחיטה מצד גורם שלישי.