זעזוע במשטרה: החוקר של ראש הממשלה נתניהו פורש

אחרי 35 שנים במשטרה, תת ניצב אלי אסייג, המשרת כמפקד היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, שהוביל את החקירות בתיק הצוללות וכן בתיק 4000 שבו מואשם נתניהו, הודיע על התפטרותו

זמן צפייה: 00:57

תת ניצב אלי אסייג, מפקד היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית, הודיע היום (חמישי) על התפטרותו, זאת בתום 35 שנים במשטרה. אסייג הוא זה שהוביל את החקירות של ראש הממשלה בנימין נתניהו בתיק הצוללות וכן בתיק 4000.

אסייג בן ה-58 החל את שירותו במשטרה כחוקר ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב. בהמשך שימש כראש מחלק איסוף וסוכנים, ראש מחלק בילוש משימתי וראש מחלק סמים. בשנת 2011 קודם לדרגת ניצב משנה ומונה למפקדה הראשון של היחידה המרכזית במחוז חוף, עד שלפני כשלוש שנים קודם לדרגת תת ניצב והחל לכהן כראש היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"נטל סכין מטבח – ודקר במצח": אישום נגד צעיר בגין רצח סבו

אדלשטיין: גם בתרחיש הכי אופטימי – לא נקבל הרבה חיסונים השנה

"השליטה בגן אווירה של טרור": אישום נגד הגננת המתעללת מר"ג

תת ניצב אלי אסייג | צילום: חדשות 13

בתחילת השבוע פורסם בחדשות 13 כי ארבעה חוקרי משטרה בכירים, שלקחו חלק בחקירת תיקי נתניהו, לא קודמו בשורות הארגון בשנים האחרונות - למרות שביקשו זאת. תת ניצב ערן קמין, למשל, ביקש קידום - אך לא קיבל, ולאחרונה הוא מונה לתפקיד של ממונה קורונה. כמוהו, גם סגן ניצב מומי משולם, ראש הצוות של החקירות, שעדיין לא קודם בשנים שעברו מאז נגמרה חקירת התיק.