רצח שני תוך שעות: בן 20 נורה למוות ברכבו בוואדי ערה

תושב אום אל פחם בן 20 נורה כשנסע בכביש 65, סמוך לכפר קרע. צוות מד"א קבע את מותו. מוקדם יותר נרצח בחיפה מהראן אבו חייט, בן 23. החשד: נקמה על הרצח הכפול של האב ובנו הפעוט בנצרת. ההתנקשות בחיפה תועדה: רעול פנים נכנס למסעדה - ויורה

זמן צפייה: 01:01

שעות אחרי שצעיר בן 23 נרצח בחיפה - סאמר אשקר אגבאריה, תושב אום אל פחם בן 20, נורה הערב (חמישי) ברכבו בכביש 65 בוואדי עארה, סמוך לכניסה לכפר קרע. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי, אך נאלצו תוך זמן קצר לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

חובש בכיר במד"א ירין חרבי סיפר: "הפצוע ישב בתוך רכב בצומת כשהוא מחוסר הכרה וסבל מפצעי ירי בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ומותו נקבע בזירת האירוע".

זירת הרצח בוואדי ערה, צומת כפר קרע
זירת הרצח בוואדי ערה, צומת כפר קרע

מוקדם יותר היום, כמאור, נרצח מהראן אבו חייט, תושב נצרת, ברחוב שפירא בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לו טיפול רפואי כשהוא מחוסר ההכרה וסובל מפציעות חודרות. לאחר מכן נאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירה, גורמים מקצועיים נמצאים בזירת האירוע ואוספים ראיות. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שהרצח הוא נקמה על רצח האב ובנו והפעוט בנצרת.

חובש רפואת חירום במד"א, חיים אלגרבלי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הרצפה מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעת ירי. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2212221930' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הרצח בחיפה' poster='' kid='1_z22erq53' duration='']

אגבאריה הוא קורבן הרצח השישי מהחברה הערבית רק ביומיים האחרונים, ולפי עמותת יוזמות אברהם זהו הקורבן ה-114 מהחברה הערבית שקיפח את חייו בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה מתחילת השנה. אמש נורה למוות צעיר בן 19 ביפו, ובלילה שלפני כן נורה למוות גבר בן 45 ברהט. לפני יומיים נורו למוות בנצרת אב ובנו, פראס הייב בן ה-30 ובנו בן השנתיים פיראס.