חשד לנקמה על הרצח בנצרת: צעיר נורה למוות במסעדה בחיפה

מהראן אבו חייט, תושב נצרת בן 23, נמצא מחוסר הכרה עם פציעות חודרות ברחוב שפירא שבעיר, וטופל על ידי אנשי מד"א שנאלצו לקבוע את מותו

זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה | צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מהראן אבו חייט, תושב נצרת בן 23, נורה למוות אחר הצהריים (חמישי) במסעדה ברחוב שפירא בחיפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א הגיעו למקום והעניקו לו  טיפול רפואי כשהוא מחוסר ההכרה וסובל מפציעות חודרות, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו.

המשטרה פתחה בחקירה, וגורמים מקצועיים נמצאים בזירת האירוע ואוספים ראיות. אחד מכיווני החקירה שנבדקים הוא שהרצח הוא נקמה על רצח האב ובנו והפעוט בנצרת.

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א חיים אלגרבלי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הרצפה מחוסר הכרה כשהוא סובל מפציעת ירי. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת הרצח בחיפה
זירת הרצח בחיפה | צילום: דוברות המשטרה

זהו קורבן הרצח החמישי מהחברה הערבית רק ביומיים האחרונים, ולפי עמותת יוזמות אברהם זהו הקורבן ה-113 מהחברה הערבית שקיפח את חייו בנסיבות הקשורות לאלימות ופשיעה מתחילת השנה. 96 מתוך הנרצחים נורו למוות.

פראס הייב בן 30 קורבן הרצח בנצרת, יחד עם בנו שנפצע
פראס הייב ובנו הפעוט פארס, שנרצחו בנצרת

כזכור, לפני יומיים נורו למוות בנצרת אב ובנו, פראס הייב בן ה-30 ובנו בן השנתיים פיראס. חאלד הייב, אביו של פראס וסבו של פארס, סיפר לחדשות 13 על רגעי הרצח: "הייתי בתוך הבית אני ואשתי היינו לבד, שמעתי יריות בחוץ, יצאתי ולא ראיתי אף אחד. באתי ומצאתי את פראס והבן שלו שוכב עליו כשהם מדממים. לקחו אותם לבית חולים ואמרו לנו אחרי חצי שעה שהם נפטרו, שניהם. אני בכלל לא ידעתי שירו באוטו חשבתי שירו באוויר".