"את לא חוזרת הביתה היום": בן 23 מואשם שתקף באלימות את בת זוגו

כתב אישום הוגש נגד צעיר מחולון שבמשך שלוש שנים היכה, איים ופצע את זוגתו. באחד המקרים אף חתך את כף ידה בסכין והיא נזקקה לניתוח - והכל בנוכחות בתם בת ה-4. עם הגשת כתב האישום הוגשה גם בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים. "אני ארצח אותך, אני הורג אותך ומתאבד"

אזיקים
אזיקים | צילום: AFP

כתב אישום חמור הוגש היום (שלישי) נגד צעיר בן 23 מחולון לאחר שבמשך שנים היכה, איים ופצע את בת זוגו, ובאחת ההזדמנויות חתך את כף ידה בסכין והיא נזקקה לניתוח - והכל בנוכחות בתם בת ה-4. בעברו איים על זוגתו: "רוצה לראות איך את לא חוזרת הביתה היום", "אני ארצח אותך, אני הורג אותך ומתאבד, אני אהרוג אותי ואותך".

המשטרה פתחה בחקירה עם קבלת מספר תלונות בגין מספר אירועי איומים, השפלות ואלימות קשים שחוותה האישה. מסכת ההתעללות במתלוננת נמשכה כ-3 שנים וכללה איומים על חייה, תקיפות וגרימת חבלות.

באחת ההזדמנויות, החשוד תקף את המתלוננת בעוד שבתם המשותפת נוכחת, וחתך את כף ידה של המתלוננת מספר פעמים בסכין, תוך שהוא גורם לה חבלות קשות מאוד, שהצריכו תפרים וניתוח. באותו האירוע, החשוד איים על המתלוננת, כי אם תספר שפצע אותה בסכין, הוא ירצח אותה.

החשוד נעצר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בתל אביב. היום, כאמור, הוגש נגדו אישום חמור, המכיל 8 אישומים בגין עבירות של פציעה כשהעבריין מזויין, תקיפה חבלנית של בת זוג ואיומים. יחד עם כתב האישום הוגשה נגד החשוד גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מוקדם יותר היום הוגש כתב אישום חמור נגד תושב העיר ראשון לציון, בשנות העשרים לחייו, בגין תקיפה חמורה של אשתו ההרה. לפני מספר ימים, חוקרי תחנת ראשל"צ פתחו בחקירה בדבר חשד לתקיפת אישה הנמצאת בחודש השישי להריונה, על ידי בעלה באמצעות אגרופים לבטנה, תוך איחולים שהתינוק ימות בבטן.

בתוך כך, השוטרים עצרו את החשוד, ובהתאם לצורכי החקירה, מעצרו הוארך בבית המשפט מעת לעת. בהמשך להגשת כתב האישום, המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של החשוד עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בית המשפט צפוי לדון בבקשה זו כבר בימים הקרובים.