סחיטת עמוס לוזון: מעצרו של אחד החשודים הוארך בשלושה ימים

החשודים בסחיטה של איש העסקים הם בנו של איש עסקים מוכר שהיה בעבר יו"ר קבוצת כדורגל, החשוד בצילום הסרטון האינטימי בביתו של לוזון, ובנו של בעליה של חברה ציבורית גדולה. החשודים מכחישים קשר לסחיטה

זמן צפייה: 02:31

מעצרו של אחד החשודים בסחיטת עמוס לוזון, בנו של בעליה של חברה ציבורית גדולה, הוארך היום (שלישי) בשלושה ימים בתום דיון שנערך בבית משפט השלום בתל אביב. החשוד השני, בנו של איש עסקים מוכר שהיה בעבר יו"ר קבוצת כדורגל, הוא זה שחשוד בצילום הסרטון. שני החשודים הם תושבי כפר שמריהו בשנות ה-20 לחייהם.

במהלך הדיון טען נציג ימ"ר מרכז, רס"ב רפי מזרחי, כי "מעבר לאופי העבירות של ניסיון סחיטה יש פה גם עבירה של הטרדה מינית. תיעוד אקט מיני בתוך מבצרו של אדם, התמונה חמורה ביותר". אחד החשודים שמר בחקירתו על שתיקה בחלק מהזמן, וסיפר מה הוא יודע על הסרטון ועל מי שצילם אותו לטענתו, אך הכחיש כל קשר לסחיטה.

עו''ד תמיר סננס וחוקר הימ''ר רס''ב רפי מזרחי היום בדיון
עו''ד תמיר סננס וחוקר הימ''ר רס''ב רפי מזרחי היום בדיון | צילום: חדשות 13

עורכי הדין נתי שמחוני ועלא תילאווי, המייצגים את אחד החשודים, אמרו: "מרשי קיבל את הסרטון כמו כולם. הוא צפה בסרטון ולא עשה בו שימוש לרעה. אדם אחר ביקש ממרשי שיעביר לו הסרטון. זה לא נאה אבל הוא עשה זאת. אותו אדם יוצר קשר עם בנו של לוזון וככל הנראה רוצה לעשות מעשה. למרשי אין קשר. לא בתכנון ולא בסחיטה".

עורכי הדין נתי שמחוני ועלא תילאווי היום בבית המשפט
עורכי הדין נתי שמחוני ועלא תילאווי היום בבית המשפט | צילום: חדשות 13

לוזון, כזכור, תועד כזכור במפגש אינטימי בבריכה בביתו - ולדבריו אדם התקשר אליו ודרש ממנו כסף בתמורה לאי הפצת הסרטון. לוזון לא שילם והסרטון הופץ, כאשר במקביל נורו יריות לעבר בית פרודתו ואם ילדיו בפתח תקווה. בעקבות האירועים הללו החליט מפקד מחוז מרכז ניצב אבי ביטון להטיל החקירה על היחידה המרכזית של מחוז מרכז, ואלה ביצעו פעולות חקירה סמויות עד אשר כאמור הבוקר נעצרו חשודים במעשה.

עמוס לוזון ואירית רחמים סוגרים את האייטם
עמוס לוזון וזוגתו לשעבר אירית רחמים | צילום: רפי דלויה

לוזון סיפר למקורביו לאחר האירועים: "זה משגע אותי, אין לי שום כיוון ואני לא מסוכסך עם אף אדם. הדבר היחיד שעולה לי זה שמי שהפיץ את הסרטון ביצע את הירי כדי שלא ידברו על הסרטון". עם זאת, עבריין מהמרכז שמכיר את פרטי האירועים טוען כי לא מדובר בטעות בזיהוי בשום אופן וכי האירועים מהווים מסר ב"דואר אקספרס" ללוזון: "הוא יודע בדיוק איזו טעות הוא עשה - ובטח ובטח שהוא לא יספר מה הטעות".