"מדובר בהעברת מסר": האיומים על עמוס לוזון עוברים לטיפול המשטרה

ירי שביצעו אתמול שני אופנוענים אל עבר ביתו של איש העסקים מצטרף לסרטון האינטימי שלו שהופץ לאחרונה - מה שמסמן את לוזון כמי שנמצא על הכוונת של גורמים עברייניים. הטיפול במקרה עבר ליחידת ימ"ר מרכז. לוזון מצידו מתקשה להבין את המסר שמנסים להעביר לו וטוען: "אין לי שום סכסוכך עם אף אדם", אך עבריין ממרכז הארץ מספר כי איש העסקים יודע מי מבקש להעביר לו מסר: "הוא יודע בדיוק איזו טעות הוא עשה"

זמן צפייה: 03:07

לאחר שאתמול (שבת) פתחו שני חמושים בירי אל עבר בית פרודתו של איש העסקים עמוס לוזון, מפיקת האירועים אירית רחמים, החליט מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, כי הטיפול באיומים יבוצע על ידי יחידת ימ"ר מרכז - שמתמחה בטיפול בארגוני פשיעה. שורת התקריות שפגעו בלוזון מצביעות על כך שהוא הסתבך עם העולם התחתון וכי עבריינים מנסים להעביר לו מסר ככל הנראה.

על פי החשד, הפצת הסרטון האינטימי של לוזון בשבועות האחרונים קשור לירי שבוצע אתמול. איש העסקים איננו מתגורר בבית שאליו בוצע הירי, ובעת האירוע שהו במקום פרודתו וילדיו. בעקבות זאת, שוטרי ימ"ר מרכז החלו לאסוף מודיעין על חשודים פוטנציאלים ואירועים אחרים שקשורים ללוזון.

עמוס לוזון ואירית רחמים סוגרים את האייטם
עמוס לוזון וזוגתו לשעבר אירית רחמים | צילום: רפי דלויה

לוזון סיפר למקורביו לאחר האירועים: "זה משגע אותי, אין לי שום כיוון ואני לא מסוכסך עם אף אדם. הדבר היחיד שעולה לי זה שמי שהפיץ את הסרטון ביצע את הירי כדי שלא ידברו על הסרטון". עם זאת, עבריין מהמרכז שמכיר את פרטי האירועים טוען כי לא מדובר בטעות בזיהוי בשום אופן וכי האירועים מהווים מסר ב"דואר אקספרס" ללוזון: "הוא יודע בדיוק איזו טעות הוא עשה - ובטח ובטח שהוא לא יספר מה הטעות".