מפקד תחנת חדרה נחקר במח"ש: "עצר באלימות מפגינים בקיסריה"

סגן-ניצב עמית פולק נחקר בחשד לעבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה: עצר עם שוטרים נוספים, ללא סמכות ותוך שימוש באלימות, אזרחים שהציבו על משאית מיצג של טנק לקראת הפגנה שאמורה הייתה להתקיים סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה"

זמן צפייה: 00:22

המחלקה לחקירות שוטרים הודיעה הערב (שני) כי מפקד תחנת חדרה במשטרה, סגן-ניצב עמית פולק, נחקר בחשד לעבירות של שימוש לרעה בכוח המשרה, תקיפה ושיבוש הליכי חקירה, לאחר שעצר באלימות מפגינים סמוך לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה.

ממח"ש נמסר כי "על-פי החשד, עצר סגן-ניצב פולק, יחד עם שוטרים נוספים, ללא סמכות ותוך שימוש באלימות, אזרחים שהציבו על גבי משאית מיצג בדמות דגם של טנק - וזאת לקראת הפגנה שאמורה הייתה להתקיים באותו ערב סמוך לבית ראש הממשלה בקיסריה".

משרדי מח"ש
משרדי מח"ש | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
השר בן גביר בזירת פיגוע הדקירה בחולון
השר בן גביר בזירת פיגוע הדקירה בחולון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר תקף את מח"ש ואמר כי היא "עושה הכול כדי לנסות להרתיע קציני משטרה מלמלא את עבודתם וחובתם לפעול בצורה מקצועית. מח"ש פועלת בהנחיית פרקליט המדינה, שגם רוצה לתפור לי תיק על 'הסתה נגד תושבי עזה'.

"הפוליטיזציה של מח"ש בניצוח היועמ"שית ופרקליט המדינה היא חמורה מאוד, והגיע הזמן שמח"ש תהפוך לגוף עצמאי שאינו כפוף לצמד הפוליטי בהרב מיארה ואיסמן. סגן-ניצב פולק הוא קצין משטרה מצטיין, ואני נותן לו ולשוטריו גיבוי מלא".