הטורנדו בארה"ב: מספר הנספים עלה ל-84, שישה נהרגו בקריסת מחסן של אמזון

מצב חירום הוכרז בכמה מדינות בארצות הברית, וההערכות הן שמספר ההרוגים יעלה בכמה עשרות. באילינוי הכתה הסופה במרכז הפצה של חברת המסחר האלקטרוני, 45 אנשים חולצו בשלום

זמן צפייה: 03:11

מצב חירום הוכרז הבוקר (ראשון) בכמה מדינות במזרח ארצות הברית, ומספר הנספים עלה ל-84 בני אדם שנהרגו כתוצאה מ-30 סופות הטורנדו שהכו בשש מדינות שונות באזור, מרביתם בקנטקי. ההערכות הבוקר הן שהמספר יעלה בכמה עשרות.

שישה בני אדם נהרגו לאחר שהסופה הכתה במחסן שמשמש מרכז הפצה של חברת אמזון באדוארדסוויל, אילינוי, שנמצא ליד נהר המיסיסיפי סמוך לסנט לואיס, מיזורי. הסופה גרמה להתמוטטות של חלק מהבניין, וצוותי הכיבוי במקום חילצו 45 אנשים בשלום. מפקד הכבאות של אדוארדסוויל, ג'יימס ווייטפורד, אמר כי לא ידוע כמה עובדים היו במחסן, שהיה בעיצומו של חילופי משמרות, כשהסופה פגעה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המטייל הישראלי שחולץ בארגנטינה: "הבנתי שאם אני מתעלף – אני נופל ומת"

אלוף עולם ישראלי בטאקוונדו פראלימפי: "אני האדם הכי מאושר שיש"

שייח' ג'ראח: מי התושבים שמאחורי המחלוקת המדממת?

קריסת המחסן של אמזון באילינוי
קריסת המחסן של אמזון באילינוי | צילום: רויטרס

בקנטקי נהרגו עד כה 70 בני אדם, ומושל המדינה אנדי בשיר אמר כי המספר צפוי לעלות בכמה עשרות בהמשך היום. בטנסי מתו ארבעה בני אדם במהלך סוף השבוע, ואילו בארקנסו נספו שני אנשים, כמו גם במיזורי. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן צייץ אתמול בטוויטר בעקבות האירועים וכתב: "לאבד את יקירנו בנסיבות כאלו היא טרגדיה בלתי נתפסת".