עשרת המלונות ובתי ההארחה הישראלים שאתם חייבים לבקר בהם ב-2022

המלון הכי אורבני, המקום הכי שיקי או בכלל המלון החדש ונוטף הסטייל בכנרת - לכבוד שנת 2022 שמסמנת כעוד שנה של חופשות ישראליות, הכנו לכם רשימה של מקומות לינה שווים וחווייתים במיוחד לבקר בהם

1vjwyl

מסתמן כי גם בשנת 2022 לא תהיה חזרה מלאה לשגרת גיחות קצרות לסופ"שים אירופאים מעבר לים או שבוע נופש באיים אקזוטיים, אבל זה לא אומר שמפסיקים לנפוש! הכנו לכם רשימה מגוונת של מלונות ומקומות לינה במחירים משתנים ברחבי הארץ. הבוטיקי, האקולוגי, הצעיר ומלא הסטייל - הנה מה שאתם צריכים לדעת על נופש בישראל בשנה האזרחית החדשה.

האומנותי - מלון אלמא, זיכרון יעקב

מלון אלמא ממוקם באחד המקומות היפים בארץ עם נוף לים והר הכרמל. לינה בו מעניקה חוויה משולבת של אמנות ותרבות עם מנוחה, אירוח בוטיקי ברמה גבוהה ואפשרויות בלתי נגמרות של פעילויות פנאי ונופש הכוללות הרצאות, סיורי אמנות, ספא וביקור במדרחוב של זיכרון יעקב בקרבת המלון. אם אתם מחפשים רוגע מהימים הטרופים האלה, זה לגמרי המקום בשבילכם. בונוס נחמד: במלון נמצא אולם הופעות אקוסטי מיוחד שמארח הופעות של הזאפה מדי ערב, יש הנחות לאורחי המלון.

מחיר ללילה: החל מ-1800 לזוג עם ארוחת בוקר

3647cc25 C3fa 451a 99b7 2227f1
החדר באלמא: מרווח ועם שתי מרפסות לנוף | צילום: כרמל קמין

כשהסטייל משתלט על המלון  - גלי כנרת

עם חדרים מפנקים, בריכת ג'קוזי חמימה, נוף משוגע, עיצוב יפיפה, קולינריה במיטבה מבית מחניודה ולוקיישן מושלם – מלון גלי כנרת ההיסטורי שעבר שדרוג מושקע ונפתח מחדש השנה, מציע חוויה מופלאה ונוטפת סטייל. המלון מוגדר לגילאי 16 ומעלה, מה ששומר אותו שקט ומהנה וכמובן טעים - אם תהיו רעבים, תוכלו לאכול במסעדת לוטה של השף אסף גרניט.

המחיר לילה: החל מ-1500 לזוג עם ארוחת בוקר

Galey Kineret Hotel 0331
מלון גלי כנרת

השיקי - הוטל בובו של מלונות בראון, תל אביב

בקרבת שדרות רוטשילד והמועדונים של תל אביב נמצא אחד מהמלונות השיקיים מקולקציית בראון. ההשראה למלון כולו באה מעולמות התוכן של הבורגנים הבוהמיינים (Bohémien-Bourgois) ומכאן שמו - Hôtel BoBo מקולקציית בראון. בגג המלון תוכלו למצוא בריכה עם נוף ללב העיר ובכל חדר תהנו מעיצוב מיוחד ולא שגרתי בעליל. מה עוד?בקומה 14 נמצא  MELI MELO דאנס בר קולינרי בהובלת השף מאיר אדוני.

מחיר ללילה: החל מ-1200 לזוג עם ארוחת בוקר

הוטל בובו בראון, תל אביב
הוטל בובו של מלונות בראון | צילום: מקס קוברסקי

הבוטיקי למבוגרים בלבד - מלון אדמונד, ראש פינה

מלון אדמונד בראש פינה יעניק לכם את החופשה הזוגית המושלמת בארץ: יש בו בריכה נהדרת, מתחם ספא מפנק, ארוחות מעולות על בסיס חצי פנסיון והכי חשוב - רוגע ושקט כמו שרק מלון למבוגרים בלבד יכול לספק. המבנה ההיסטורי שלו ממוקם בלב המושבה ראש פינה ויש סביבו אינספור אפשרויות טיול ומסעדות.

Osugnx
להתפנק בראש פינה - במלון בוטיק למבוגרים בלבד | צילום: יערה גדרון מרגלית

מחיר ללילה: החל מ-1400 לזוג על בסיס חצי פנסיון

אורבני - מלון פליי תל אביב

מלון PLAY תל אביב אינו נראה או מרגיש כמו כל מלון אחר בו הייתם, וככה בדיוק אנחנו רוצים שתרגישו: הכל פתוח. אפשר לחוות את תל אביב כאילו הייתם מקומיים. במלון בר פיוז'ן חדשני, בצהריים לובשת המסעדה חליפה אלגנטית מהודקת יותר, ומגישה תפריט פיוז'ן ים תיכוני של מנות פתיחה אקלקטיות, הכוללות פירות ים, ירקות טריים ופרשנות מקומית למנות מרחבי העולם. בערב האוירה נוצצת ורוחשת אנרגיה, עם מנות קוסמופוליטיות, שיפתחו ערב של בילוי והופעה, או יקנחו יום פעיל ורווי בחוויות. במרחק נגיעה תוכלו לקפוץ לאימון באחד ממועדוני הכושר הטובים בישראל, לצאת לסיבוב אופניים על גדות הירקון או לתרגל נשימות ותנוחות יוגה אל מול השקיעה התל אביבית.

מחיר ללילה: המלון עדיין בהרצה עד אפריל

Bgdhqt
מלון פליי

הצעיר והמשתלם - ספוט TLV

מתגעגעים לחווית ההוסטלים והדורמס בטיולים של דרום אמריקה? מתחשק לכם לעשות לילה בתל אביב בלי לקרוע את הכיס? ההוסטל המדליק הזה בנמל תל אביב מציע אפשרויות לינה מגוונות: חדר קפסולה יחיד, חדר קפסולה זוגי, חדרים זוגיים רגילים, חדרי טריפל ואפילו חדרים בלינה משותפת של מספר אנשים. במקום תוכלו למצוא גם חללים משותפים, צ'יל רום מרווח כדי להכיר קצת אנשים חדשים, לובי, חדר סנוקר, מרפסת דק על הירקון, חדר כביסה, מטבח משותף, במה מרכזית ועוד.

המחיר מתחיל מ-100 שקל לאדם לילה.

12hnhx
הספוט בתל אביב

ההיסטורי - מלון סופיה כנרת

בריכת איניפיטי עם נוף לכנרת, מרתף יינות עשיר ומתחם ספא ענק - מלון סופיה בכנרת, בו הושקעו 150 מיליון ש"ח מחכה לכם בלב טבריה. המלון, נבנה בליבו של בית אבן עות'מאני עתיק מסוף המאה ה-19 ששימש בהמשך כמבנה ממשלתי בתקופת המנדט הבריטי. לאחר הקמת המדינה הוסב המבנה ל"בית החייל" שהתקיים בו עד 1984. מאז היה המבנה נטוש עד השיפוץ ההיסטורי של בית המלון. במסגרת השיפוצים והפיכתו למלון, עבר המבנה תהליך שימור ושחזור קפדני. בניין חדש התווסף מעל ובצמוד למבנה העתיק.

21 Copy
בוטיק מול כנרת, מלון סופיה | צילום: אורי אקרמן

הרוחני - מלון בוטיק חוף נחשולים

מלון בוטיק חוף נחשולים הוא אחד הכיפיים בחודשי הקיץ והסתיו בשל הקרבה שלו לרצועת החוף היפה ביותר בארץ: נחשולים דור. אבל, גם בחודשים הקרים יותר המלון מארח חופשות שכולן בריאות, כושר ואינסוף חווית, בשיתוף חברת תיירות הוולנס המובילה Sorento. באירועים שהתקיימו השנה שולבו בין היתר מגוון סדנאות ושיעורים לבריאות הגוף והנפש, יריד אוכל טבעוני וכשר, ספורט ימי והופעות חיות.

מחיר ללילה: החל מ-1000 שקלים. אירועים מתומחרים בנפרד.

Ndv 2723
לינה פלוס ריטריט יוגה | צילום: מלון בוטיק חוף נחשולים

האקולוגי - קיבוץ לוטן

קיבוץ לוטן שבערבה הדרומית מציע חווית לינה מיוחדת של תיירות כפרית אקולוגית. תושבי הקיבוץ, אשר הוקם בשנת 1983,  החליטו לקחת את נושא המיחזור צעד אחד קדימה ולמחזר הכל בקיבוץ. למעשה, לא יוצא מכאן כל זבל החוצה. הכל עובר שימוש חוזר, מיחזור ומיחדוש. ההחלטה הזו ניכרת בכל פינה במתחמי התיירות של הקיבוץ. כל אחד מ-24 חדרי האירוח בקיבוץ בנוי בצורה אקולוגית, ומצופה טיח בוץ אומנותי.

בנוסף ללינה, ניתן ליהנות בקיבוץ מסיורים חוויתיים, סדנאות אקולוגיות, סדנאות יצירה לילדים, בריכת הקיבוץ (פתוחה בין פסח לראש השנה) ומרחבי דשא וערסלים.

המחיר: החל מ-520 ₪ לזוג ללילה+א. בוקר

27bnpy
לישון במקום הכי אקולוגי בארץ | צילום: קיבוץ לוטן

וזה שעוד לא נפתח: מלון גומא

בפברואר 2022 צפוי להפתח לאורחים מלון גומא על שפת הכנרת. המיקום של המלון מאפשר חופשה בלתי נשכחת והנאה מושלמת מחוויה קולינרית איכותית, עיצוב עדכני וחוף ים צמוד. לצד הנופים והאטרקציות שהאזור מעניק, יקבלו אורחי המלון חופשה בלתי שנכחת. במלון בריכת שחייה, מסעדה, לובי רחב ידיים, חדר כושר, חדרי ישיבות, אולם כנסים ואירועים ומרפסת גדולה הצופה על הנוף הכנרת והגולן. יש למה לחכות!

המחיר: 938 שקל לזוג ללילה לפני הנחה של 20% כחלק ממחירי הרצה

Oshjyu
מלון גומא החדש של ישרוטל