החל מאה שקל ללילה בתל אביב: The Spot Hostel

מי אמר שבשביל לילה בתל אביב חייבים לקרוע את הכיס? הכירו את ההוסטל החדש שנפתח בנמל תל אביב במיקום נהדר ועם אזורי בילוי משותפים שיעצימו את החוויה שלכם מהמקום והעיר

Simg 9496.1
אפשר לישון בתל אביב גם בלי לקרוע את הכיס | צילום: The Spot Hostel

כולנו מכירים את הצרה, רוצים סופ"ש בת"א, עם חברים, בת הזוג, משפחה או אפילו לבד. אבל אז מגיעה הבעיה, אם רוצים מיקום טוב המחירים בשמיים, ואם התקציב מוגבל צריך להתפשר על המסביב, ומה עם חנייה, הים, המרחק לשוק, לפארק ועוד. 

את המיזם התל אביבי שממוקם בכניסה לנמל תל אביב  הקימו רמי אוחנה, הבעלים של הוסטל תרמילאים The post בירושלים ומלון עדן אין בזכרון יעקב, ואיש העסקים תא"ל במיל' שלמה איליה, ובהשקעת 27 מיליוני שקלים ובנייה שארכה שנתיים הקימו את הספוט הוסטל תל אביב שמשלב טרנד חדש  של לינה עם ערך מוסף – משמע, לא רק לשינה, אלא מתחם בילוי מלא ועשיר, עם חללים ציבוריים רבים ואווירה צעירה ותוססת שמתאימה גם לנופש משפחות מעל 6 נפשות, וזה בנוסף למיקום המדויק צמוד לפארק הירקון ומרחק הליכה מחוף הים. 

Simg 7656.1
חדר קפסולה

ההוסטל פתח את שעריו לאחר משבר הקורונה, לכל מי שרוצה לחוות את תל אביב במחירים שווים לכל נפש, תיירים וישראלים כאחד. בין אם תרצו לקחת את הילדים לסיבוב בקרוסלה, או לשחיה בחוף הים. שופינג בחנויות הבוטיק שסובבות את המקום, לראות את האומנות בבית בנמל או פשוט לבלות במתחם.

Izpjof
הוסטל, אבל בסטייל!

החדרים בספוט הוסטל

במקום קיימים כ-89 חדרים. בינהם: חדרי 4/6/8/10/12. חדרי קפסולה יחיד, חדרי קפסולה זוגי, חדרים זוגיים רגילים, חדרי טריפל וחדרי גלריה (זוג+1). המחיר מתחיל מ-100 שקל לאדם לילה.

דורמיטורי ( 6/8/10/12) 100 שקלים לילה – (לוקחים את כל החדר)

קפסולה -180 שקלים לילה

חדר זוגי – 265 שקלים לילה

חדר זוגי רחב – 318 שקלים לילה

6 3opm
חדרי דורמס

 

Simg 7738.1
חדר זוגי

סביבת ההוסטל ואזורים נוספים

במקום תוכלו למצוא גם חללים משותפים, צ'יל רום מרווח כדי להכיר קצת אנשים חדשים, לובי, חדר סנוקר, מרפסת דק על הירקון, חדר כביסה, מטבח משותף, במה מרכזית ועוד.  

Ntiwz
צ'יל רום כדי להתערבב ולהכיר אנשים חדשים

המסעדה, הבר הלונדוני ששפועלים במתחם הינם ברמה שאינה נופלת מדרישות החך ה'תל-אביבי'.  אלכוהול במחירים נוחים לצד אווירה מושלמת אל מול נוף אורבני תל אביבי שמשקיף לנהר הירקון בניהם: גינס מהחבית 16₪ לשליש, 22₪ לחצי; ויינשטפן 16₪ לשליש, 21₪ לחצי; ברודוג 21₪ לשליש; נגב אמבר אייל 18₪ לשליש, 22₪ לחצי; סטלה ארטואה 16₪ לשליש, 21₪ לחצי ועוד...

ותפריט אוכל יצירתי המבוסס על טרנדים מובילים מקטגורית אוכל הרחוב בעולם, לדוגמא: עראייס 38₪; צלחת נקניקים ב 38₪; סנדוויץ קורנביף ב 38₪; צלחת גבינות ב 38₪; נאצ'וס מוקרם 28₪ ועוד...