מלון אדמונד: חופשת בוטיק מושלמת בראש פינה

מלון אדמונד בראש פינה יעניק לכם את החופשה הזוגית המושלמת בארץ: יש בו בריכה נהדרת, מתחם ספא מפנק, ארוחות מעולות על בסיס חצי פנסיון והכי חשוב - רוגע ושקט כמו שרק מלון למבוגרים בלבד יכול לספק. יערה גדרון מרגלית סיפקה לנו הצצה מעוררת קנאה לסופ"ש שלה שם

Osugnx
להתפנק בראש פינה - במלון בוטיק למבוגרים בלבד | צילום: יערה גדרון מרגלית

ראש פינה היא מושבה קסומה וציורית, ואך מתבקש שיהיה בה מלון בוטיק מפנק. לפני כשנה נפתח מלון אדמונד שנופל בדיוק למשבצת הזו. הוא ממוקם בכניסה לראש פינה, במרחק נסיעה קצר ממסלולי טיול וממרכז המושבה. במרחק הליכה ממנו יש מסעדות, בתי קפה ומרכזי קניות (הרי כולם יודעים שאף חופשה לא שלמה בלי קצת שופינג...).

מלון אדמונד הוא מלון בוטיק למבוגרים בלבד, ויש בו 66 חדרים, מסעדה, בר, בריכה, מתחם ספא, חדר כושר ואולמות כנסים. האירוח במלון הוא על בסיס חצי פנסיון הכולל ארוחת ערב ובוקר. אמנם ביקרתי במלון עם חברה, אבל הוא ללא ספק המקום לחופשה זוגית רומנטית, כזאת שלא רוצים לצאת בה מהמלון.

Cfybdu
לובי המלון | צילום: יערה גדרון מרגלית

המלון שוכן במבנה אבן יפהפה ובמרכזו נמצאת הבריכה. העיצוב החיצוני והפנימי מתכתב בצורה מושלמת עם אווירת המושבה וההיסטוריה שלה. מדובר בעיצוב קלאסי-יוקרתי, אך לא כבד. החדר שלנו היה ממוקם בקומה הראשונה עם מרפסת המשקיפה לבריכה. בחדר נהנינו ממיטה נוחה, חלוקים מפנקים, מקלחת עם ראש גשם ורצפה מהממת. כן, אני בד"כ לא מדברת על רצפות, אבל במקרה הזה מדובר ברצפה מצוירת כל כך יפה שהייתי חייבת לציין את זה.

2pjflw
מבנה אבן יפהפה המתכתב בצורה מושלמת עם אווירת המושבה וההיסטוריה של ראש פינה | צילום: יערה גדרון מרגלית

Onuys
איזה מרצפות שוות | צילום: יערה גדרון מרגלית

להירגע ולנוח במתחם הספא

אחרי שהתמקמנו בחדר, ירדתי למתחם הספא לטיפול שנקבע לי. האווירה המרגיעה של המתחם והעיצוב האלגנטי מיד גרמו לי להרגיש שאני במלון ספא בחו"ל. בזמן שחיכיתי לטיפול הצצתי על הסאונות והתרשמתי מרמת הגימור הגבוהה שלהן. לצערי לא יכולתי להנות מהן כי הן לא פעילות בימים אלה בגלל הקורונה. תפריט הטיפולים של המלון מגוון וכולל, בין השאר, עיסוי שוודי, עיסוי פילינג, טיפול באבנים חמות ועוד. אני בחרתי בעיסוי משולב, המשלב טכניקות מכמה עיסויים שונים. המעסה היתה מקצועית ומבלי שאמרתי דבר, ידעה לשים דגש על האזורים התפוסים והכאובים יותר בגב שלי.

Kpmbrq
הכניסה למתחם הספא: רק לבחור לכם סוג טיפול ולהרגע

אחה"צ ירדנו לבריכה. מסביב לה יש שפע כיסאות שיזוף וג'קוזי (שגם הוא לא פעיל בגלל הקורונה). למרות שבשעות האלה השמש מסתתרת מאחורי מבנה המלון, המים היו חמימים ונעימים. היתרון של מלון למבוגרים בלבד בולט כאן במיוחד, כי קיבלנו בריכה עם סביבה שקטה שאפשר להשתזף לצידה ברוגע.

מסעדת ויקטוריה: מגוון עשיר של מנות שף

הארוחות במלון מוגשות במסעדת ויקטוריה. המסעדה כשרה ומגישה ארוחת ערב בשרית וארוחת בוקר חלבית. שתיהן כללו מגוון גדול מאוד, טרי וטעים. בארוחת הערב, לצד המנות הבשריות, היו גם מנות דגים, כאשר כל מנה עשויה בסגנון שונה לחלוטין, כך שכל אחד ימצא מה שהוא אוהב. בנוסף למנות העיקריות, הבופה כלל תוספות חמות, סלטים, לחמים וקינוחים, כמובן. הרגשתי כמו ילד בחנות צעצועים, רק שבניגוד לילד, אני יכולתי להרשות לעצמי לטעום מהכל. אחרי שעשיתי את זה הכרזתי על המנצח מבחינתי – חזה עוף רך ועסיסי ברוטב לימון ושקדים.

Olemn
בופה הקינוחים | צילום: יערה גדרון מרגלית

ארוחת הבוקר היתה מגוונת לא פחות וכללה שני סוגי שקשוקות, ביצים בכמה סגנונות, קישים, מאפים מלוחים ומתוקים, סלטים, ממרחים וגבינות כיד המלך.

Asuswr
מסעדת ויקטוריה | צילום: יערה גדרון מרגלית

השירות במלון היה נעים ואדיב מצד כל העובדים שפגשנו. תהליך הצ'ק אין היה מהיר ויעיל וכלל בדיקה של תעודות המתחסן שלנו. המלון עובד ע"פ דרישות התו הירוק ומקבל רק אורחים מחוסנים, מחלימים או כאלה שמציגים בדיקת קורונה שלילית. בקבלה ובכניסה לחדר האוכל יש עמדות לחיטוי ידיים. העובדים מקפידים על חבישת מסיכות וגם האורחים מתבקשים לעשות כך.

מה עושים מסביב למלון?

להשלמת החוויה הראש פינאית הקסומה, אני ממליצה לכם לעלות למרכז המושבה, לטייל בסמטאות עם בתי אבן ולשוטט בין גלריות. כמה מקומות ששווים ביקור: 

טנג'רין - הפאב היחיד בראש פינה, עם אווירה כיפית ומוזיקה טובה.

שוקולטה – בית קפה וגלריה במבנה אבן קסום שמתמחה בשוקולדים ויש בו פרלינים מעולים.

עגלת קפה שנמצאת בלב המושבה ומציעה, לצד קפה ומאפים גם סיידר קר וגרניטה מתובלים ומיוחדים.

Sucmbe
החופשה הרומנטית המושלמת | צילום: יערה גדרון מרגלית

הכותבת הייתה אורחת של המלון, מוזמנים לעקוב אחריה גם באינסטגרם https://www.instagram.com/eatnrestingblog/