איך הגיבו בשבט למהלך של אבירן - והאם מאיה כבר לא בברית עם סהר?

רגע לפני מועצת השבט שבה נגלה מי יהיה המודח ה-12 של העונה – החלטנו לעשות לכם סדר עם כל מה שקרה השבוע בהישרדות: מה נטשה ואבירן מתכננים - ומי צריך לחשוש לקראת המועצה?

זמן צפייה: 02:56

רגע לפני מועצת השבט (הערב ברשת 13) שבה נגלה מי יהיה המודח ה-12 של העונה – החלטנו לענות לכם על חמש שאלות שיעשו לכם סדר באירועי השבוע בהישרדות.

שאלה ראשונה: איך הגיבו בשבט על המהלך של אבירן?

שבט אולן, שהצביע כמעט פה אחד לנטשה, לא ראה את הפסלון של אבירן מגיע ולבסוף מי ששילם את המחיר היה שיקר, מה שיצר אי נעימות ובוקר עם מתיחות מתחת לפני השטח מול נטשה. גל ניסתה להסיט את האש לכיוון שיקר בעוד שטל טען שפחד שנטשה עושה מהלך ורצה להקדים אותה, מה שבטוח נטשה לא קנתה אף אחת מהגרסאות.

שאלה שנייה: איך עברה המכירה הפומבית?

היו כאלה שהרוויחו יותר וכאלה שפחות, היו שורדים שיצאו עם בטן מלאה מהמכירה, אבל המרווחים האמיתיים היו אלית, נטשה ומאיה שזכו בכוח שיכול לעזור להם במועצה הקרובה. קייסי ויתרה על צמיד החיים לאלית בשביל צ'יפס, נטשה רכשה את הצמיד השני, ומאיה זכתה ברמז לפסגת ההחלטות שלשם גם עלתה נטשה.

אבירן שמואל ונטשה חליל

לכתבות נוספות בהישרדות:

שאלה שלישית: מה נטשה ואבירן יעשו עכשיו?

נטשה ואבירן בכוננות גבוהה ולא סומכים על אף אחד, ונאחזים בכל כוח שנקלע בדרכם: הם גרפו את כוח ההצבעה הכפול, ובאים ממוקדים למשימת הווטו הקרבה. בגדול הם מתכננים לעשות הפיכה שקטה באלה שניסו להדיח את נטשה, כמו שאומרים – סולחים אבל לא שוכחים.

שאלה רביעית: זה נכון שמאיה כבר לא עם סהר?

הייתם מאמינים? אבירן עימת את מאיה עם השאלה - אם הולכים על סהר האם תלכי עם טל? ומאיה בלי להסס הסכימה. אבירן משתמש בזה בשביל לגייס את סהר למהלך שלו, ומבטיח לו מקום ראשון, בעוד שבצד השני הוא מקום חמישי – לפי דבריו של אבירן.

מאיה קיי וסהר כהן

שאלה חמישית: מי בסכנת הדחה?

גל וטל עדיין נחושים להדיח את נטשה בעוד שנטשה ואבירן הולכים ישר אל הראש – טל, סהר קרוע באמצע בעוד שאלית לפי מה שנראה הולכת עם אבירן, קייסי בחברות טובה על טל שהוא בכלל עם מאיה, אבל לא באמת. בקיצור, מה שהבנו מהפרק האחרון זה שגם מי שהכי בסכנה, מספיק מהלך אחד מחושב והכל מתהפך.