מעיין אדם: "כשהבן אדם הכי קרוב אלייך לא רוצה בך, אז מי ירצה בך?"

מעיין אדם ורז זהבי נפגשו בבקתת ההתדיינות למשא ומתן הראשון שלהם ומהר מאוד מצאו את עצמם בשיחה אישית סוחטת דמעות ומלאת געגועים למשפחות. צפו בקטע מתוך הפרק

זמן צפייה: 03:38

לאחר שנבחרו כאסטרטגים הגדולים של שני השבטים בפרק הרביעי, נפגשו מעיין אדם ורז זהבי בבקתת ההתדיינות כדי לערוך משא ומתן וחשפו צד חדש שלהם שלא זכינו להכיר עד כה.

במסגרת המשא ומתן הראשון שלהם, התבקשו מעיין ורז לבחור ארבעה חפצים אישיים בלבד השייכים לחברי השבטים שלהם, מתוך ארגז מלא בחפצים אישיים, אותם יעניקו לחברי השבט. מעיין ניצלה את הסיטואציה כדי לבחור את החפצים השימושיים ביותר שיחזקו את השבט שלה, ואילו רז התמקד בחפצים שירגשו את חבריו לשבט וירוממו את רוחם, אבל בן רגע הם מצאו את עצמם בסיטואציה שונה לחלוטין, כששלפו חפץ אישי שהוציא ממעיין צד רגיש, פגוע ואמיתי.

כשהייתה בת 17, אביה של מעיין סילק אותה מהבית ויצר אצלה צלקת לכל החיים. הסיטואציה גרמה לה להרגיש שהיא לא שווה ולא ראויה והביאה אותה למצב שבו איבדה אמונה באנושות כולה ובמה שהיה נראה הכי יציב ובטוח. בעקבות כך מעיין בחרה שלא לדבר איתו במשך שנים רבות. היא הרימה את עצמה, נלחמה והגיעה רחוק בזכות עצמה ובאמצעות עשר אצבעותיה בלבד, כדי להוכיח לעצמה, אבל בעיקר לאביה שהוא טעה לגביה כל הזמן.

החפץ האישי שקיבלה מעיין היה שיר מיוחד שאביה כתב לה, בו הוא מתוודה על הטעות שעשה. מעיין בחרה להקריא את השיר בפני רז וההתרגשות ניכרה על פניה. השיר חשף צד שונה של מעיין בפני רז, ולרגע היה נראה כאילו השניים בעיצומה של שיחת נפש ולא במהלך משא ומתן מותח.

צפו בקטע המרגש מתוך הפרק המלא

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

מפגש מרגש: המשפחה המקומית שגיא זוארץ לא ישכח כל החיים

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך

צפו בגיא זוארץ קופץ מהמפל הגבוה ביותר בפיליפינים