אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

לאחר שנבחר כמתמודד הלא נחוץ של השבט והגיע אל אי הבידוד, החליט אמיר פחר להיפתח ולחשוף סוד גדול מעברו שהוא שומר לעצמו מפני הסובבים אותו. צפו בקטע מהפרק

זמן צפייה: 03:50

לא הרבה אנחנו יודעים על השורד אמיר פחר. למעשה, מלבד העובדה שהוא מתגורר ביפו, בן 26 והוא בעלים של חברת הייטק, אנחנו לא יודעים עליו פרטים נוספים, ואנחנו לגמרי חושבים שהגיע הזמן לשאול: מי אתה אמיר פחר?

יחד עם עדי ברגר ורז זהבי

להזכירכם, לאחר שהגיע אל המחנה יחד עם חברי השבט שלו, הוא כרת ברית יחד עם השורדים עדי ברגר ורז זהבי ויצר תככים בין שאר השורדים, אבל במועצת השבט הראשונה כל האמת יצאה החוצה ואמיר מצא את עצמו בעמדה נחותה. מהר מאוד הוא הבין כי עליו להתמודד עם ההשלכות של מועצת השבט, ושילם על כך מחיר כבד: בפרק הרביעי של הישרדות חברי השבט שלו בחרו בו כמתמודד הכי פחות נחוץ בשבט כחלק משאלון סוציומטרי עליו התבקשו לענות. בעקבות כך נשלח אמיר, יחד עם השורד יוסי בובליל אל אי הבידוד ל-24 שעות.

זמן קצר לאחר שהגיעו השניים אל האי החליט אמיר להיפתח מול יוסי ולחשוף בפניו סוד גדול מעברו שהוא שומר רק לעצמו: "כל החיים שלי הרגשתי שאני רוצה להיות שווה בין שווים. לא רציתי ששום דבר יבלום אותי. לא תווית, לא לאום, לא הסתכלות, לא פרספקטיבה ולא שיסתכלו עליי בצורה שונה. נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 שיניתי את השם והחלטתי לצאת לדרך חדשה. אף אחד מהקרובים אליי לא ידע את השם שנולדתי איתו ולא ידע על המשפחה שלי" חשף אמיר לראשונה מול המצלמות.

"אני יודע שאני חייב להיפתח יותר לאנשים. אני עדיין לא מסוגל לבוא ולהיחשף בצורה כל כך קיצונית. זה איזשהו הרגל שאימצתי במשך החיים ומן הסתם קשה לי מאוד להתנער ממנו".

צפו עכשיו בקטע המלא מתוך הפרק הרביעי של הישרדות

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

גיא גולד נפרד מרז ניסים כהן בטור מיוחד

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך

צפו בגיא זוארץ קופץ מהמפל הגבוה ביותר בפיליפינים

בחן את עצמך: האם היית שורד על אי בודד?