גיא גולד נפרד מרז ניסים כהן בטור מיוחד

חוץ מהפרישה הצפויה, הפרק אמש סימן את תחילת הסוף של אמיר, המכה לאגו של יוסי ואגב, מישהו יודע איפה ניקולה?

זמן צפייה: 01:11:18

#כמה_קטנות

פרק 4: שלום חבר

ארבעה פרקים, שהם כשבוע על האי, לקחו לרז ניסים כהן כדי לזרוק את המגבת לזירה ולפרוש מהמשחק.  חוץ מהפרישה הצפויה, הפרק אמש סימן את תחילת הסוף של אמיר, המכה לאגו של יוסי ואגב, מישהו יודע איפה ניקולה?

עוד ברשת תרבות ובידור:

מי הסלבס שחגגו בחתונה של דנה פרידר?

מה קרה כשהתקלנו את הסלבס עם חידון שבועות?

  1. ממשיכים מיד אחרי מועצת השבט בה "הודחה" עדי ונשלחה לאכול קוקוס וראשים עם דניאל באי המתים (אל דאגה, עוד נחזור אליהן). לאחר שהסתבך במועצה, אמיר נמצא במצב קריטי כשכל השבט חם עליו. השבט כועס עליו בגלל שהוא ניסה לעשות מהלך והחליט לסמן אותו. אם להיות כן וללכת כנגד ההימור שלי שאמיר ירוץ רחוק העונה, נדמה כי שעון החול של אמיר התהפך ועכשיו זה רק עניין של זמן עד שהשם שלו יעלה במועצה הבאה. אם לא יקרה משהו דרמטי, ימצא את עצמו ההייטקיסט מיפו חולק מחסה רעוע עם אחת הבנות באי המתים.

 

via GIPHY

2. אם הייתם צריכים לבחור בין להיות באי המתים עם עדי או דניאל, לבין להיות מודח ישר ולחזור הביתה בלי הזדמנות שנייה, באיזו חברת תעופה הייתם בוחרים? אגב, אם מישהו הבין על מה השתיים רבו אתמול, אשמח לפרטים באינבוקס.

via GIPHY

3. רז ניסים כהן. אני חושב שמעולם לא היה שורד כל כך פיזי וחזק שנשבר כל כך מהר ובצורה כל כך קיצונית. אולי באמת זה ההפרש הגדול בין כמות הקלוריות שכהן רגיל לעכל כל יום לבין הכמות שעיכל על האי או האופי הלא מאוד יציב או סתם פינוק – אבל הכדורסלן החליט אתמול שדי, הוא לא עומד בשבוע ללא אוכל והדיח את עצמו מהמשחק. לרגל הפרישה, להלן סיכום תרומתו של כהן לעונה: .... זהו, סיימנו.

via GIPHY

4. פרק רביעי בעונה ואני עדיין לא מבין מה תפקידה של ניקולה על האי. חוץ מכל מיני "נכון" ו"זה לא בסדר" כאלו מידי פעם, הגברת לא מדברת. אני יכול להבין ליהוק על בסיס מראה חיצוני והרצון  לפזר יופי על המסך, אבל למה לא לדאוג שיהיה שם גם קצת תוכן? הרי לא חסרות בנות יפות במדינה, כאלו שגם יודעות לדבר.

via GIPHY

5. אפרופו דברים מיותרים, מה נסגר עם הפרס במשימה? תבלינים? זהו? איפה האוכל?

via GIPHY

6. בטוויסט מפתיע, מסתבר שיוסי ואמיר נבחרו כמיותרים בשבטם ונשלחו לאי הבידוד. אם במקרה של אמיר זה די מובן, אחרי הכאוס במועצת השבט ואחריה, מה נסגר עם הבחירה ביוסי? הרי הוא מסתדר יופי עם רוב השבט, חוץ מורד ונתי, לא? מוזר מאוד.

via GIPHY

7. יודעים מה יותר מוזר? ששני השורדים מגיעים לאי הבידוד ולא חושבים לרגע ליצור ברית סודית שתשמש אותם באיחוד, אם וכאשר יגיעו. במקום לדבר ביזנס, קורה בדיוק ההפך, כשאמיר ממשיך לחפור לעצמו את הקבר ומספר ליוסי שהוא משקר כל החיים שלו, על הכל, כל הזמן, כולל חשיפה שנולד בשם מוחמד והסתיר את דתו במשך שנים. אז במקום לדבר על ברית סודית להמשך, אמיר בוחר לחשוף שהוא שקרן מקצועי. אחלה.

via GIPHY

8. בשיחה אישית, מספרת מעיין לשגיא שאחיה ביקש ממנה לא לגעת באף אחד על האי, שגיא צוחק מבחוץ, אבל רוצה למות מבפנים. שגיא, אתה מודח מהמשחק ועובר לאי הידידים.

via GIPHY

עוד בהישרדות:

צפו עכשיו בפרק האחרון של הישרדות

הכירו את השורדים

פרוייקט מיוחד: הסודות של הישרדות נחשפים