נפרדים מאלון: כך הודח אחד המתמודדים החזקים בעונה החדשה

הוא מיתג את עצמו כאחד השורדים החזקים והבטיח לעצמו עתיד רחוק במשחק, אבל מהלך מבריק של יוסי בובליל הביא להדחתו מוקדם מן הצפוי | צפו בקטע ההדחה הבלתי נשכח שלו

זמן צפייה: 05:46

האם צפינו בפרק או חלמנו חלום?

וואו, וואו, וואו. אנחנו עדיין בהלם. יכול להיות שאלון ששון, שהוכיח את עצמו כאחד השורדים היותר חזקים פיזית העונה, שהתחבר מצוין מבחינה חברתית לשורדים האחרים ושהיה בטוח, ממש כמונו, כי מקומו באיחוד מובטח, הודח מהמשחק ועזב את האי?

צילום: צילום: מיכה לובטון

לאחר גל הדחות בסימן נשים שכלל את דניאל אביסריסעדי ברגר וניקולה וורד, הודח אלון מהמשחק בהדחה שהותירה את המתמודדים האחרים המומים, ובעיקר את חברו הטוב מנגיסטו שרק לפני רגע נפרד ממנו בגלל חילופי השורדים, אבל הבטיח לו כי ייפגשו באיחוד והפרידה היא זמנית בלבד. כמה חבל שהשניים לא ידעו כי אלו הדקות האחרונות שלהם יחד על האי (אלא אם אלון ישרוד על אי המתים ויתאחד שוב עם חבריו, כמובן).

via GIPHY

אתמול הבינו לראשונה המתמודדים, וכשאנחנו כותבים "מתמודדים" אנחנו כמובן מתכוונים ליוסי, שמדובר במשחק אסטרטגי לכל דבר ולאוו דווקא הפיזיות היא זו שחשובה כאן. יוסי הוכיח את עצמו כאסטרטג לא קטן בכלל כשבחר לשלוף את פסל החסינות בו זכה, להעניק אותו לבת בריתו בר זומר כדי להשאיר אותה על האי ולהבטיח לשניהם עתיד רחוק במשחק ולהדיח את אלון שמהווה לו איום לאחר שהתחבר ליריבו נתי שדה. המהלך החכם של יוסי הזכיר לנו מאוד את צורת החשיבה של השורד עומר רוזן מהעונה הקודמת, ואם אכן יש קווי דמיון בין השניים אנחנו כבר במתח ממה שצפוי לנו בהמשך העונה.

37% מהגולשים חשבו שבר היא המודחת הבאה

בסקר ההדחה שערכנו ממש כאן באתר בו שאלנו אתכם מי לדעתכם יהיה המודח הבא בהישרדות, גילינו כי רובכם חשבתם שבר זומר היא המודחת הרביעית:

בר זכתה במקום הראשון לאחר ש-37% מהקולות הצביעו לה. נתי שדה זכה במקום השני עם 26% ובת בריתו ורד ספיבק זכתה במקום השלישי עם 21%. יוסי בובליל דורג במקום הרביעי עם 8% מהקולות. את המקומות האחרונים קטפו חברי השבט החדשים של שבט ליגאוו: מיכל פוקס זכתה במקום החמישי עם 5% בלבד והמודח הרביעי של הישרדות, אלון ששון זכה במקום האחרון לאחר ש- 3% מהקולות ניבאו את העתיד והאמינו כי הוא השורד שיודח.

בעד או נגד? הצביעו עכשיו:

מה אתם חושבים על הבחירה באלון כמודח הרביעי בעונה החדשה? האם אתם בעד או נגד הדחתו? הצביעו עכשיו בסקר:

 

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

וילת המודחים: עונה 2, פרק 1: הוילה נפתחת

גיא זוארץ מוצא את גל גדות בסוף העולם

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך