אורי ששון מפרגן: "גאה בך ואוהב אותך מאוד, אחיך הקטן"

יממה לאחר שהודח מהישרדות בקטע הדחה מותח ומפתיע, החליט הג'ודוקא ואחיו הקטן של אלון, אורי ששון לכתוב פוסט תמיכה מרגש ומפרגן לאחיו הגדול בחשבון האינסטגרם שלו

זמן צפייה: 05:46

הכרנו אותו לראשונה בתור ג'ודוקא לשעבר ומאמן ג'ודו בהווה שהחליט להגיע להישרדות כדי להוכיח את עצמו, ולא להיות הצל של אחיו אורי ששון, ואכן לאחר כמה ימים על האי בהם נלחם בכל הכוח כדי למתג את עצמו כאחד השורדים החזקים של העונה הפך אלון ששון למתמודד בולט שמזמן השאיר מאחור את התואר "האח של".

הוא הגיע כדי להוכיח את עצמו | צילום: צילום: מיכה לובטון

יממה לאחר שהודח מהישרדות בקטע הדחה מותח ומפתיע, החליט הג'ודוקא ואחיו הקטן של אלון, אורי ששון לכתוב פוסט תמיכה מרגש ומפרגן לאחיו בחשבון האינסטגרם שלו:

 

זה נכון שהשרדות זה "רק משחק" או "רק ריאלטי", אבל כשמישהו מאוד קרוב אליך לוקח שם חלק, אי אפשר שלא להתרגש מזה. בפורמט שבו הצד "הפחות יפה" של האדם צריך לבוא לידי ביטוי על מנת שזה יגדיל את סיכוייו להמשיך הלאה, האתגר לשמור על ערכיות הוא כפול ומכופל. לראות את אלון, אחי הגיבור, עומד באתגר הזה, גורם לי להרגיש גאה. זה בכלל לא משנה אם הוא המודח הראשון, השלישי או האחרון. יש דברים שהם מעל הכל. ככה חונכנו מאז ומתמיד. זה התחיל בבית והמשיך להשתלב עם הג'ודו. אה, יש גם את "אי המתים" ומסתבר שאפשר לחזור משם "חיים". אז לגבי העניין הזה.. בשבילי אתה הכי חי שיש. כי להיות קיים זה להיות בנאדם. בהצלחה בהמשך! גאה בך ואוהב אותך תמיד, אחיך הקטן

A post shared by Sasson Ori (@ori_sasson) on

כך כתב אורי בפוסט שפרסם לפני מספר שעות וזכה לאלפי לייקים ותגובות ואהבה רבה מהגולשים:

"זה נכון שהישרדות זה "רק משחק" או "רק ריאליטי", אבל כשמישהו מאוד קרוב אליך לוקח שם חלק, אי אפשר שלא להתרגש מזה.
בפורמט שבו הצד "הפחות יפה" של האדם צריך לבוא לידי ביטוי על מנת שזה יגדיל את סיכוייו להמשיך הלאה, האתגר לשמור על ערכיות הוא כפול ומכופל.
לראות את אלון, אחי הגיבור, עומד באתגר הזה, גורם לי להרגיש גאה.
זה בכלל לא משנה אם הוא המודח הראשון, השלישי או האחרון.
יש דברים שהם מעל הכל.
ככה חונכנו מאז ומתמיד.
זה התחיל בבית והמשיך להשתלב עם הג'ודו.
אה, יש גם את "אי המתים" ומסתבר שאפשר לחזור משם "חיים". אז לגבי העניין הזה.. בשבילי אתה הכי חי שיש.
כי להיות קיים זה להיות בנאדם.
בהצלחה בהמשך!
גאה בך ואוהב אותך תמיד,
אחיך הקטן"

בין אם יצליח לשרוד על אי המתים ולחזור למשחק או ייאלץ לעזוב את האי אל וילת המודחים, אנחנו חושבים שהפרס הגדול והמיוחד באמת כבר שייך לאלון, ועם תמיכה ופרגון כמו אלו שקיבל הוא כבר זכה בענק.

עוד על "הישרדות":

לחצו כאן – כדי לצפות בפרקים של הישרדות

וילת המודחים: עונה 2, פרק 1: הוילה נפתחת

גיא זוארץ מוצא את גל גדות בסוף העולם

אמיר פחר חושף: "נולדתי בשם מוחמד. בגיל 16 יצאתי לדרך חדשה"

ירד בגדול: שגיא ברייטנר חושף כיצד נראה לפני המהפך