קוביות בבטן תוך שבועיים: האימון הנצפה ביותר ביוטיוב בשנה האחרונה

היוטיוברית קלואי טינג כבשה את העולם עם אימוני כושר וירטואליים, פשוטים ואפקטיביים, כשבראשם ניצב בגאווה אימון בטן ב-10 דקות בלבד שזכה ליותר מ-100 מיליון צפיות

אימון הכושר (אימון בטן) של היוטיוברית קלואי טינג, שזכה ליותר מ100 מיליון צפיות ביוטיוב

בעוד שמתאמנים רבים בוחרים להירשם לחדר הכושר או לחדר הסטודיו הקרוב לביתם, לא מעט מתאמנים בוחרים לנצל את מאגר אימוני הכושר המגוון, היעיל והחינמי שקיים כיום ברשתות החברתיות - בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב, כדי לשמור על כושר בתנאים נוחים בביתם או בפארק הקרוב אליהם.

אימונים ברשתות החברתיות - מגוון, יעיל וחינמי | צילום: Shutterstock

מאגר סרטוני הכושר ברשתות הלך וגדל בשנים האחרונות, אך צבר תאוצה בעיקר בתקופת הקורונה. בזמן שכולנו נאלצנו להסתגר בבתים, מאמני כושר רבים הגדילו ראש ויצרו סרטוני אימון מתוך מטרה לסייע לקהל הרחב לשמור על כושר, וכך נוצר שפע של אימונים ברשתות החברתיות, שצצו אחד אחרי השני ממש כמו פטריות אחרי הגשם.

אילו אימונים אפשר למצוא ברשתות החברתיות היום?

אימון שמבצעים בבית, אימונים שמבצעים בפארק, אימונים שמבצעים בחדר הכושר, אימונים ללא ציוד, אימונים עם משקולת אחת בלבד, אימונים לפלג הגוף העליון, התחתון או הבטן, אתגרי כושר, אימוני אירובי, חיטוב, כוח, פילאטיס, זומבה ואנחנו חושבים שאפשר לעצור כאן, כי הבנתם את הרעיון הכללי.

האימון ששבר את יוטיוב: אתגר הבטן של קלואי טינג

אם עדיין לא שמעתם על קלואי טינג, זה הזמן שתכירו אותה: קלואי היא מאמנת כושר, יוצרת תוכן ויוטיוברית אוסטרלית מצליחה בטירוף. בערוץ היוטיוב שלה, שזכה ליותר מ-7 מיליון עוקבים, תוכלו למצוא מגוון סרטונים על ספורט, אופנה וטיולים שצוברים מיליוני צפיות תוך ימים ספורים בלבד.

הסרטון המצליח ביותר של קלואי, שהוא גם סרטון האימון הנצפה ביותר בשנה האחרונה ביוטיוב (2019-2020), הוא אימון בטן בודד שמבצעים כחלק מסדרת סרטונים המרכיבה את אתגר הבטן של קלואי: תוכנית אימונים חינמית הנמשכת 14 ימים, במהלכה מבצעים אימוני בטן ביתיים שונים ללא ציוד כדי לחזק את הבטן ולהוציא החוצה את הקוביות. את תוכנית אימוני הבטן המלאה ניתן למצוא באתר של קלואי (Chloe Ting).