זה הדבר הראשון שאתם צריכים לעשות כשאתם מתעוררים

ותאמינו לנו, זה הרבה יותר טוב מלחשוב על העבודה או לעשות נודניק לשעון המעורר

Woman,stretching,in,bed,after,wake,up

עבור רוב האנשים, להתעורר שעה מוקדם יותר בבוקר היא מטרה נעלה (ולעתים קרובות מצחיקה!). אבל פסיכולוגית מהרווארד כנראה מצאה את הדרך המושלמת להתעורר - ולמעשה מתכוונת לזה הפעם.

לפני שאתם אפילו זורקים את השמיכה ומניחים את הרגליים על הרצפה, עשו תנוחה. ליתר דיוק, עשו תנוחת כוח!

להלן כוונתנו: הפסיכולוגית של הרווארד, איימי קאדי, ממליצה להקדיש זמן להתמתח במיטה בכל בוקר. והיא לא מדברת רק על משיכת כתפיים דלה או טוויסט, אלא על התרחבות ענקית לכל הגוף. אתם צריכים להרגיש את זה מקצות אצבעות הרגליים ועד לחלק העליון של האצבעות - ואל תפחדו לקחת את כל המיטה.

עוד ב"בריאות"

נקניקייה אחת דופקת 36 דקות מהחיים שלכם - עדיין תאכלו אותה?

לא בוכים על שפתיים סדוקות: 5 טיפים לטיפוח השפתיים לקראת החורף

6 סימנים לכך שאתם סובלים ממיגרנה הקשורה ללחץ

 

כשאתם ב"פוזת כוח", כפי שמכונה התיאוריה, אתם מרמים את המוח שלכם לחשוב שאתם בטוחים יותר ממה שאתם מרגישים. הפיכת הגוף לגדול ככל האפשר דבר ראשון בבוקר מחקה את העמדה של אדם נועז, ולכן גם גורמת לכם להרגיש נועזים יותר לאורך כל היום. "כשאתם מעמידים פנים שאתם חזקים, יש סיכוי גבוה יותר שאתם באמת מרגישים חזקים", אמרה קאדי.

מצד שני, שינה בתנוחת עובר לדוגמה, עלולה לגרום להשפעה הפוכה. כ-40 אחוז מהאנשים ישנים מכורבלים בתנוחת עובר, אומרת קאדי, מה שיכול להוביל אותם לתחושת אי ודאות וחרדה כשהם מתעוררים. אם תעשו את תנוחת הכוח בבוקר, כמעט בטוח שתתעוררו בצד ימין של המיטה... בכל פעם.

*מקור - thehealthy