אמא תובעת את בית הספר של בנה לאחר שנאסרה להכנס אליו - כי יש לה חשבון ב-OnlyFans

ויקטוריה טרייס מפלורידה הגיעה להתנדב עם בנה במהלך ההכנות לחג ההלוואין וסולקה מבית הספר לאור התמונות הפרובוקטיביות שהיא מפיצה ברחבי הרשתות החברתיות. כעת היא תובעת את בית ספר היסודי על פגיעה בזכויות הפרטיות, שכן היא טוענת שתמונותיה הגיעו לחברי סגל המורים הרחב

ויקטוריה טרייס
ויקטוריה טרייס - לא הוסכם לה ליצור קשר עם ילדים | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

אם לשניים תובעת את בית הספר הציבורי אורנג' קאונטי שבפלורידה, לאחר שנאסרה להכנס לבית הספר של בניה בגלל חשבון ה-OnlyFans שלה.

כתבות נוספות

ויקטוריה טרייס מספרת שהיא הגיעה לבית הספר היסודי באוקטובר 2021 כדי לעזור בפעילות של גילוף דלעות לכבוד חג ההלוואין. בעת נכנסה למתחם הלימודים הגיע מנהל בית הספר וביקש ממנה לעזוב את האזור ולא ליצור אינטרקציה עם ילדי המקום.

בתביעה שלה נטען כי ההחלטה לגרש אותה התבססה על חשבון ה-OnlyFans שלה, שבו היא פרסמה תמונות חושפניות. טרייס טוענת בנוסף שתמונות מהחשבון שלה הופצו לאנשי צוות בית הספר ללא רשותה.

ויקטוריה טרייס
תמונות פרובוקטיביות של טרייס הופצו ברחבי בית הספר | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

טרייס מספרת שהיא התנדבה בבית הספר היסודי Sand Lake מאז אוקטובר 2016 ועברה את בדיקות הרקע הנדרשות. עם זאת, מאז אותה תקרית, היא אומרת שהיא הורשתה להתנדב רק באופן וירטואלי. התביעה מבקשת להחזיר את טרייס לתוכנית ההתנדבות, בטענה שהמחוז הפר את זכויות הפרטיות שלה.

"אני לא חושבת שאף אמא, אבא, או כל קרוב משפחה אחר צריך לעבור את מה שאני עוברת" אמרה טרייס ל-FOX 35. "מה שאני עושה בחיים הפרטיים שלי לא אמור להשפיע על האינטרקציה שלי עם ילדיי".

עורך דינה של ויקטוריה אמר בהצהרה, "הורים רבים בבתי ספר במחוז אורנג' משתתפים גם הם ב-OnlyFans או במקצועות למבוגרים בלבד אחרים, כמו ריקוד על עמוד, משחקים מיניים, דיבור מלוכלכך בצ'אט ועוד."  "לצייר את גב' טרייס כאמא מפוקרת לא הותיר לה שום אפשרות אחרת מלבד הגשת תביעה".

ויקטוריה טרייס
מחכה לקבל את תוצאות התביעה | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם