תאומות זהות מנסות להיכנס להיריון באותו זמן מאותו הגבר

התאומות אנה ולוסי דסינק נמצאות בקשר קרוב, כל כך קרוב שהן אפילו חולקות יחד את אותו הארוס ומקוות להביא ביחד איתו שני ילדים שונים באותו הזמן בדיוק. השלישייה התארחו בתוכנית אוסטרלית וסיפרו על המאמצים המשותפים, הקשר המיוחד והלחצים הגדולים שמופעלים על הבעל

התאומות לוסי ואנה - והארוס שצריך להכניס אותן להיריון | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

נוי והדר - צעד לפניכן

צמד התאומות הצעירות נוי והדר יצרו באזז גדול ברחבי המדינה כאשר הודיעו על היריון באותו הזמן בדיוק בפוסט משותף באינסטגרם. אם חשבתם שהמקרה הזה היה קצת מוגזם, אז יש שתי נשים שלקחו את האקט צעד אחד קדימה, ולא רק שהן רוצות להכנס להריון באותו הזמן - הן מתכננות לעשות את זה מאותו הגבר.

נוי והדר
התאומות נוי והדר מכריזות על הריון משותף | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

צמד התאומות הזהות שקוראות לעצמן "התאומות הזהות בעולם" חולקות את אותו הארוס ומקוות להכנס ממנו להיריון יחדיו. התאומות מנהלות עם הגבר יחסים כבר משנת 2012 וכעת השלושה התארסו יחד, לצערם אם אי פעם ירצו להתחתן יצטרכו השלישייה לצאת מגבולות אוסטרליה מולדתם, אשר אינה מכירה בפוליגמיה באופן חוקי.

התאומות והגבר אליו הן נשואות | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם

כתבות נוספות:

אנה ולוסי אשר בבעלותן חשבון אינסטגרם משותף עם יותר מ-118 אלף עוקבים התפרסמו בתוכנית של רשת TLC "אחיות בקיצון" שם סיפרו על הניסיון יוצא הדופן להכנס להיריון יחד.

החלום על ילד מאותו הגבר

"תמיד חלמנו להיות בהיריון ביחד, ובגיל 35 החלטנו שהגיע הזמן. אנחנו מנסות לעשות את זה כבר מתחילת שנת 2021". השתיים הוסיפו ואמרו: "בחיים לא עשינו בדיקת היריון, זה באמת קסום שמקל יכול להחליט אם יש לנו או אין לנו ילד"

לוסי סיפרה: "הפחד הכי גדול שלי זה שאנה תהיה בהיריון ואני לא, שתינו רוצות להיות ביחד או לא להיות בכלל". התאומות סיפרו שהם ניסו את כל האמונות התפלות על מנת להתעבר, מבדיקת טמפרטורות הגוף ועד שכיבה עם הרגליים למעלה לקידום התהליך.

התאומות מספרות על הרצון לתינוק מאותו הגבר | צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

בן באיירן, האיש שעליו הוטלה המטלה הקשה לספק את רצונן של צמד התאומות, אמר שהוא קיבל את המשימה אך מרגיש תחת לחץ רב: "זה בהחלט הולך להיות אתגר להכניס את שתיהן להיריון". "זו  משימה קשה לגבר אחד, אפשר לקרוא לזה מולטי טאסקינג, אבל אתם יודעים איך גברים מתמודדים עם כמה משימות במקביל".

למרות שעדיין לא הצליחו להוליד ילדים, השתיים החלו להסתובב עם בובות דמויות תינוקות במטרה להתכונן לילדים עתידיים: "זה היה נראה לנו כמו הדבר ההגיוני ביותר לעשות, אנחנו כבר מעכשיו מלבישות אותן באותם בגדים בדיוק כדי להתכונן לרגע האמת"

התאומות והארוס עם בובות של תינוק | צילום: צילום מסך מתוך אינסטגרם