אישה הואשמה בהרג בעלה לאחר שהתוכי שלהם חזר על מילותיו האחרונות של הקורבן

מרטין דוראם נהרג בביתו במישיגן במאי 2015, לאחר שנורה חמש פעמים באקדח. באופן מפתיע התוכי הביתי שלו הפך ל"עד מפתח" יוצא דופן במשפט הרצח לאחר שחזר על מה שנחשב ל"מילים האחרונות" של הקורבן

התוכי באד | צילום: צילום מסך

מקרה יוצא דופן התרחש בבית המשפט במדינת מישיגן, כאשר במהלך משפטה של גלנה דורהאם, צץ לו לפתע עד מפתיע.

כתבות נוספות

הסיפור בו עוסק המשפט התרחש בשנת 2015, כאשר גלנה ירתה 5 פעמים בבעלה ולאחר מכן ניסתה לשים קץ לחייה. שכנה מודאגת שהייתה רגילה לדבר עם הזוג בכל יום, החליטה להכנס לביתם לאחר יומיים שלא שמעה מהשניים ומצאה אותם שוכבים זה לצד זה. תחילה חשבה ששניהם מתים, אך לאחר מכן הבינה שהאישה עדיין נושמת.

שנתיים לאחר מכן, גלנה הואשמה על ידי חבר המושבעים ברצח מדרגה ראשונה. לפי העיתון "דטרויט ניוז", דיווחי המשטרה חשפו כיצד בני הזוג חוו צרות כלכליות לקראת הירי, שהוחמרו עקב הרגלי ההימורים של גלנה.

מרטין דורהם | צילום: צילום מסך

מעבר לראיות הבסיסיות, חבר המושבעים נעזר בעוד ראיה מיוחדת אחת: התוכי של בני הזוג.

לאחר מותו של מרטין, גרושתו כריסטינה קלר לקחה את תוכי המחמד שלו באד, והבחינה שזה התחיל לחזור על הביטוי "אל תירה" (באנגלית כמובן אין זכר ונקבה) בקולו. "אני חושבת שזה חלק מהפאזל", אמרה קלר לעיתון מקומי, "אני חושבת שאלו יכולות להיות המילים האחרונות שלו, אני מאמינה בזה".

קלר המבוהלת החליטה להתחיל להקליט את קולותיו של התוכי, שמעבר לאמרה המדוברת, החל להשמיע קולות של צרחות ופחד.

התביעה לבסוף לא רשמה את עדותו של התוכי בפרוטוקול, אך מספרת שיותר מ-4 שכנים המליצו למשטרה להקשיב לדבריו ולהעזר בו: "רק מראה כמה חכם באד היה".

גלנה דורהם | צילום: צילום מסך

כיום גלנה מרצה מאסר בעולם במתקן הכליאה של עמק הורון במישיגן.