האיש שהוציא יותר מ-40 אלף שקלים על מנת להפוך לכלב - והצליח

גבר מיפן שכל חייו חלם להיות חיה ולא בן אדם, סוף סוף הגשים את חלומו כאשר בעזרת השקעה מרובה הצליח להפוך את עצמו לכלב מסוג קולי מן המניין: "משהייתי ילד ידעתי שזה מה שאני רוצה להיות"

טוקו הכלב
טוקו הכלב | צילום: צילום מסך

בשנת 2023 השכילו להבין שאין רק שני מגדרים, ואנשים יכולים להגדיר את עצמם כיצד שהם מרגישים לנכון, בין אם מדובר בגבר, אישה, טרנס, א-בינארים, קוויר ועוד שלל זהויות. אך למרות כל אלה, את הזהות הייחודית הבאה אנחנו מודים שעדיין לא שמענו.

כתבות נוספות

צעיר יפני המכנה עצמו טוקו, החליט להשקיע לא פחות מ-12,500 פאונד על מנת להגיע למטרת הזהב שלו ולהפוך לכלב במשרה מלאה.

צפו בטוקו שהפך לכלב

 

כפי שניתן לראות בסרטון, טוקו הדביק שערות על תחפושת כלבים מציאותית להפליא, ולמרות שהיצירה היא ללא ספק מרשימה, השאלה הגדולה היא - למה מה הוא עשה זאת? ובכן, טוקו החליט לענות על כמה שאלות ביוטיוב - בחליפת הכלב שלו, כמובן - והוא הסביר שזה יותר מסתם התלבשות מהנה עבורו; זה חלום שהתגשם.

"היה לי חלום מעורפל להפוך לחיה מאז שהייתי ילד", כתב בתרגום הסרטון (כלבים לא יכולים לדבר, תזכרו). "כשהגשמתי את החלום הזה ככה זה יצא. רציתי להיות חיה מאז שאני זוכר את עצמי".

טוקו משחק | צילום: צילום מסך

באשר לסיבה מדוע החליט לגלם כלב מסוג קולי, מכל היצורים, הוא המשיך: "הסיבה לכך היא שזה הגזע האהוב עליי ובגלל הגודל שלו, העובדה שהפער בגודל עם בני אדם אינו גדול הייתה גורם מכריע".

אם גם אתם חושקים בחליפה כזו, טוקו מספר כי הוא רכש אותה מ-Zppet, חברה יפנית שיוצרת פסלים ודגמים לסרטים, בעלות של יותר מ-12,500 פאונד. "הנקודה היא שניתן לשכפל שלד של כלב על שלד של אדם. מכיוון שמבנה השלד שונה מאוד, בילינו זמן רב בלימוד כיצד לגרום לו להיראות כמו כלב", הסבירה החברה המייצרת את החליפות האלו.

טוקו בחצר - אין ספק שמדובר בתחפושת מציאותית מאוד | צילום: צילום מסך

 

אתם אמנם קוראים את האייטם הזה במדור "חדשות הביזאר", אבל חשוב לנו לציין שבשנת 2023 כל אחד יכול להיות מה שהוא ירצה, אישה, גבר ואפילו כלב.