מזעזע: צעירה התעוורה לאחר שהתקעקעה באופן מאיים בעיניה

בית המשפט המחוזי בוורשה, פולין, מצא את המקעקע פיוטר אשם בגרימת נכות לצמיתות לאלכסנדרה סדובסקה, שקעקעה את עיניה בסטודיו שלו ב-2017 ואיבדה את הראייה

אלכסנדרה סדובסקה | צילום: צילום מסך

קעקוע אימה הותיר את אלכסדנרה עיוורת, לאחר שצבע עיניה השתבש לחלוטין. הצעירה הלכה לקעקע את גלגלי העיניים הלבנים בצבע שחור באפריל 2017, בסטודיו שמצאה באינטרנט - והתוצאה נגמרה באסון.

כתבות נוספות

כשנשאלה הצעירה מדוע החליטה לעשות קעקוע משונה שכזה היא אמרה: "תמיד רציתי עיניים מקועקעות, חשבתי שהן מתאימות לי". את האהבה הראשונית שלה לקעקוע ניתן לראות בתמונות הרבות שהיא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה.

כשהגיעה אלכסנדרה אל המקעקע פיוטר, הוא לא היסס והחליט לבצע את הרעיון שלה, אך לצערה של הפולנייה וגם לצערו, הוא חדר לגלגל העין עמוק מדי עם המחט, והשתמש בדיו שלא היה מאושר לשימוש בעיניים.

אלכסנדרה סדובסקה | צילום: צילום מסך

אלכסנדרה, שהייתה בת 21 בעת עשתה את הקעקוע אמרה: "למקעקע היו עשרות דוגמאות של קעקועים דומים בתיק העבודות שלו. לפחות כך הוא טען". בנוסף הוא טען שיש לו ידע רפואי בנושא, כך אמרה.

לאחר זמן מה מעת עשיית הקעקוע, הצעירה החלה לפתח בעינייה גלוקמה, שהתפתחה במהירות לקטרקט. בעקבות זאת היא עברה שלושה ניתוחים, שלמרבה הצער אף אחד מהם לא הביא שיפור רב לראייתה.

אלכסנדרה סדובסקה | צילום: צילום מסך

היא נאלצה להחליף את אחת מעיניה בשתל, ואילו בעין השנייה היא רואה רק אור מנצנץ. כעת, כמעט שש שנים לאחר מכן, אלכסנדרה תובעת את סטודיו הקעקועים.

ב-20 בדצמבר, בית המשפט המחוזי בוורשה הרשיע את פיוטר באי מתן סיוע לקורבן ובגרימת נכות לצמיתות. השופט קבע כי על המקעקע לשלם לצעירה 150 אלף זלוטי (120 אלף שקלים) ולבצע 30 שעות קהילה בחודש במשך שנה שלמה.