תיעוד יוצא דופן: גופת אישה שנקברה לפני 10 שנים נשארה שלמה ובעלת שיער מלא

מרגריטה רוסריו נפטרה בשיבה טובה לפני 10 שנים ברפובילקה הדומיניקנית, לאחרונה החליטה משפחתה להעביר את גופתה לבית קברות אחר והוציאה אותה מתוך קברה. כשהוציאו אותה החוצה הבחינו המשפחה ועובדי בית הקברות במראה מדהים, גופתה נשארה כמעט שלמה ושערה עדיין מלא: "מעולם לא ראיתי דבר כזה"

לרגע נדמה כאילו מדובר באדם חי | צילום: צילום מסך

סרטון מיוחד ויש שיגידו מטריד התפרסם לאחרונה ברפובליקה הדומינקינית. משפחתה של מרגריטה רוסריו החליטה להעביר את הסבתא לבית קברות חדש, וכדי לעשות זו הם הוציאו אותה מקברה, הלבישו אותה בכותונת לילה והובילו אותה לעבר קברה החדש.

כתבות נוספות

להפתעתה המוחלטת של המשפחה ועובדי בית הקברות, כאשר העבירו את גופת אהובתם הם הבחינו בגוויה שנמצאת במצב כמעט מושלם. במבט ראשוני אפשר לחשוב שהיא עדיין חיה, או שאולי מדובר בניצבת בסדרה "המתים המהלכים". בסרטון ניתן לשמוע את אחד מבני המשפחה מציין: "היא נראית בדיוק אותו הדבר".

צפו בתיעוד

אנטוניו אבראו, עובד בבית הקברות אליו הועברה מרגריטה, אמר שהמשפחה בהלם מוחלט ממצב גופתה: "באופן נדיר אפילו נשאר לה עוד עור שמכסה את העצמות". אנטוניו הוסיף ואמר: "ב-13 השנים שאני עובד כאן בחיים לא ראיתי דבר שכזה".

הגופה ללא כיסוי | צילום: צילום מסך

המשפחה מאמינה שמעשיה הטובים והאדיבים של מרגריטה במהלך חייה הביאו לכך שגופתה לא התפרקה במלואה. לעומתם חוקר מקרי המוות של האזור טוען שמה שארע לגופתה היא התופעה שנקראת חניטה ספונטנית, כלומר שתהליך הריקבון נקטע וכנראה שאינו ימשיך.