שופטת הושעתה לאחר שהופיעה לשימוע בזום כשהיא חצי עירומה ומעשנת סיגריה

שופטת קולומביאנית הידועה בשיתוף תמונות פרובוקטיביות בעמוד האינסטגרם שלה הושעתה לשלושה חודשים לאחר שהופיעה בפגישת זום כשהיא עירומה למחצה ומעשנת סיגריה במיטתה | צפו בתיעוד הפגישה

Capture3
ויויאן פולניה | צילום: צילום מסך

מקרה חריג התרחש השבוע בדיון משפטי בקולומביה כאשר בקליפ שמסתובב ברשתות החברתיות, ניתן לראות את השופטת בת ה-34, ויויאן פולניה, מתרווחת במיטתה, נראית ערה למחצה ולבושה למחצה ואפילו מעשנת סיגריה. בשלב מסוים של הדיון, התובע אומר לפולניה שהמצלמה שלה דולקת, והיא מיד מכבה אותה בזמן שהדיון נמשך.

כתבות נוספות

אחד מעורכי הדין בשיחה דיווח על התנהגות לא תקינה של פולניה לוועדה הלאומית לאתיקה שיפוטית של קולומביה, שהחליטה להשעותה לתקופה של כ-3 חודשים.

צפו בתיעוד הפגישה

הוועדה הוציאה פסיקה אשר קובעת שההשעייה של פולניה תמשיך עד לפברואר 2023: "חובתה של ועדה זו להימנע מלחזור על הבוז של השופטת בחקירת תפקידה ועל הזלזול שגילתה בעמיתיה בפרקליטות ובהגנה", כתבה הוועדה.

פולניה בת ה-34, שהפכה להיות שופטת בגיל צעיר מאוד, מחזיקה בעמוד אינסטגרם עם לא פחות מ-388 אלף עוקבים ועם מגוון תמונות חושפניות שסביר להניח שלא היו מתקבלות אצל שופטת כאן בישראל.

מתוך חשבון האינסטגרם של השופטת הצעירה | צילום: צילום מסך

בתגובה לתקרית, אמרה פולניה לתחנת רדיו מקומית שהיא שכבה במיטה במהלך הדיון כי היא סבלה מהתקף חרדה. עוד היא טענה כי איימו עליה בהליכים משמעתיים בעבר בגלל התנהלותה ברשתות החברתיות