אישה נכה נאלצה לזחול החוצה ממטוס לאחר שהצוות דרש שתשלם על כסא גלגלים

נטלי קורטיס, צעירה נכה מאוסטרליה, טסה לחופשה בבנגקוק תאילנד, ונתקלה במכשול לא צפוי כשצוות הטיסה סירב לתת לה כיסא גלגלים בנחיתה: "השאירו אותי לזחול על הרצפה"

נטלי וחברתה על הטיסה | צילום: 7NEWS

נטלי קרטיס, מקווינסלנד, נסעה מטאונסוויל, שבאוסטרליה, לחופשה בבנגקוק שבתאילנד ביחד עם חברתה.

במהלך טיסת ההלוך השתמשה קרטיס בכיסא הגלגלים של חברתה התעופה, על מנת להגיע למקום המושב שלה. עם ההגעה לתאילנד, כשהגיעה העת לרדת, טענה קרטיס שהצוות ביקש ממנה לשלם עבור השימוש החוזר בכיסא הגלגלים.

"כשהגענו, הם ביקשו מאיתנו לשלם, ואני לא הבנתי את זה, ואמרתי, 'לא, אני לא משלמת כדי לרדת מהמטוס הזה' ", כך אמרה נטלי לחדשות ערוץ 7 בארצות הברית.

כתבות נוספות

קרטיס הודתה שהיו קשיים בהבנת השפה בינה לבין הצוות, אך עדיין הופתעה מתגובתם חסרת הרגש: "כולם פשוט ישבו מולי והסתכלו והאופציה שנותרה בשבילי היא לרדת אל הרצפה ולהתחיל לזחול."

נטלי זוחלת מתוך המטוס | צילום: 7NEWS

לבסוף נאלצה נטלי קרטיס לזחול מרחק של יותר מ10 מטרים על מנת להגיע לכיסא הגלגלים הפרטי שלה שחיכה לה מחוץ למטוס, והיה גדול מידיי כדי להכנס לתוכו.

חברת ג'ט סטאר איתה היא טסה, אמרה בתגובה: "אנו מתנצלים ללא סייג בפני גב' קרטיס על החוויה הרעה שלה בזמן שנסעה איתנו", אמר הדובר. "אנו מחויבים לספק חווית נסיעה בטוחה ונוחה לכל הלקוחות שלנו, כולל אלה הזקוקים לסיוע ספציפי."

החברה זיכתה את נטלי על הטיסה ואפילו הציעה לה פיצוים לפעמים הבאות, אך היא הצהירה שלעולם לא תטוס עם החברה שוב: "לא רוצה שאף אדם יאלץ לעבור את החוויה המשפילה שעברתי"

האייטם תורגם מאתר toronto sun