אישה הטביעה את סבתא שלה בכיור המטבח - כדי להימנע מלשלם על בית אבות

נכדה מאוהיו החליטה לסיים את חייה של סבתה, לאחר שהביטוח הודיע לה שלא יסכימו לכסות את שהות הסבתא בבית האבות

הייד מת'ני | צילום: צילום מסך

על פי החשד, אישה מאוהיו הטביעה את סבתה בת ה-93 בכיור המטבח כדי להימנע מלהכניס אותה לבית אבות. היידי מת'ני, בת 35 ממדינת אוהיו שבארצות הברית, נעצרה על רצח סבתה אליס מת'ני.

הנכדה סיפרה לרשויות במדינה שהיא לקחה את סבתה לתור לרופא, שם נאמר להם שהקשישה צריכה להיות מושבתת בבית אבות, דבר שהם לא יכולים להרשות לעצמם וביטוח לא יכסה, כך מדווח על פי דוח המשטרה.

לאחר שחזרה הביתה מהרופא, היידי סיפרה למשטרה שבזמן שסבתה אליס עשתה את הכלים, היא ניגשה מאחוריה, דחפה את ראשה לכיור, והחזיקה אותו שם "עד שהבועות נפסקות", לפי הדיווח.

כתבות נוספות

היידי אמרה למשטרה שהיא לא הייתה בטוחה אם סבתה מתה, אז היא מילאה את האמבטיה והחזיקה את בת ה-93 מתחת למים במשך 15 דקות עד שהיא הפסיקה לנשום. לאחר מכן השאירה את גופתה שם.

לאחר מכן, היא עזבה את הדירה דרך חלון והלכה למשרד השריף, שם הודתה במעשיה. כשנשאלה מדוע ביצעה את המעשה, היידי ענתה: "זה שום דבר שהיא עשתה היא הסבתא המושלמת."

מפקד אגף משטרת איטון, סטיבן הרד, אמר לרשת הטלוויזיה SUN:"לפי ההודאה, פשוט נמאס לה לטפל בסבתא". בראיון המשטרה נכתב כי להיידי "נמאס לראות אותה" וסבתה הייתה סוף סוף "שלווה". המשטרה עצרה את היידי באשמת רצח אפשרי.